Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Niklas! skrev:SF. De er blevet mere "professionelle" med årene og syntes de er værdigt regeringsparti. Deler selvfølgelig de fleste holdninger de har.

Niklas! skrev:SF. De er blevet mere "professionelle" med årene og syntes de er værdigt regeringsparti. Deler selvfølgelig de fleste holdninger de har.

Matt skrev:Niklas! skrev:SF. De er blevet mere "professionelle" med årene og syntes de er værdigt regeringsparti. Deler selvfølgelig de fleste holdninger de har.
Til dels enig. Synes dog at Søvndal er for meget i fokus, mere indhold og mindre personfiksering tak

Karl Æg skrev:Hvor er det i grunden ærgeligt vi ikke har Søvndahl på vores hold. Han har fantastisk god karisma og fremstår skide godt på tv.
Jeg stemmer nok konservativt, som jeg har gjort ved 2 af de 3 valg jeg har kunne stemme til. NA er en mulighed, men de mangler virkelig meget for at være et ordentligt etableret parti. En ny partiformand fx.

Matt skrev:Niklas! skrev:SF. De er blevet mere "professionelle" med årene og syntes de er værdigt regeringsparti. Deler selvfølgelig de fleste holdninger de har.
Til dels enig. Synes dog at Søvndal er for meget i fokus, mere indhold og mindre personfiksering tak

zjadoe skrev:Hvis jeg skulle stemme med "hjertet" ville min stemme gå til SF - Jeg har aldrig været uenig med dem, og synes de gør det godt. De står stærkere end nogensinde før efter at søvndahl er kommet til roret. Se det er en partileder som forstår at udtrykke sig ordentligt, lede og samtidig være karismatisk.
Dog ryger min stemme til soc. dem. da jeg gerne ser at de vipper venstre og fogh af pinden...

Mikkel leicht skrev:Ny alliance for at arbejde for at få skatten ned på 40%![]()
Ellers venstre som har gjort det godt med et liberalsk syn, men dog med plads til velfærd.. og så konservativ, da de har mange ideer som er med til at fremme samfundet og landets generelle vækst og rigdom, dog lidt på beskostning af de fattige i samfundet..

S.K skrev:Mikkel leicht skrev:Ny alliance for at arbejde for at få skatten ned på 40%![]()
Ellers venstre som har gjort det godt med et liberalsk syn, men dog med plads til velfærd.. og så konservativ, da de har mange ideer som er med til at fremme samfundet og landets generelle vækst og rigdom, dog lidt på beskostning af de fattige i samfundet..
OH MY GOOOOD!![]()
Er du begyndt at følge med i skolen, eller hvad skete der lige der ?? Copy/paste ?![]()

cgol skrev:SF =D>
Deler mange af deres holdninger, blandt andet omkring indvandring, økonomi og miljø.
Frihed, lighed og broderskab! :8

the-QB skrev:Radikale Venstre her .. fordi jeg føler at de passer bedst til de tanker jeg har om hvordan samfundet skal bygges op .. ;)
@Topic starter:
Skal dette udelukkende være en tråd til at skrive hvad man vil stemme, eller er det også beregnet til at være en tråd med diskussion af dansk politik?

Folmand skrev:Jeg har desværre en meget pesimistisk syn på Politik - så det ender formentlig med en "blank" stemme. Hvis der eksisterede et parti hvis valgløfter 100% var for landets bedste og ikke for at sikre sig at blive valgt ind, eller at "tækkes" stormagterne så ville min stemme nok gå til dem.
Synes det er forkasteligt når politikerne bruger 95% af deres kampagne på mærkesager for at høste stemmer, men som i virkeligheden er fuldkommen uessentielle for samfundet.

Mikkel leicht skrev:Folmand skrev:Jeg har desværre en meget pesimistisk syn på Politik - så det ender formentlig med en "blank" stemme. Hvis der eksisterede et parti hvis valgløfter 100% var for landets bedste og ikke for at sikre sig at blive valgt ind, eller at "tækkes" stormagterne så ville min stemme nok gå til dem.
Synes det er forkasteligt når politikerne bruger 95% af deres kampagne på mærkesager for at høste stemmer, men som i virkeligheden er fuldkommen uessentielle for samfundet.
Så skal du jo nok vælge Venstre..

Niklas! skrev:Mikkel leicht skrev:Folmand skrev:Jeg har desværre en meget pesimistisk syn på Politik - så det ender formentlig med en "blank" stemme. Hvis der eksisterede et parti hvis valgløfter 100% var for landets bedste og ikke for at sikre sig at blive valgt ind, eller at "tækkes" stormagterne så ville min stemme nok gå til dem.
Hvorfor dog det?

Folmand skrev:Niklas! skrev:Mikkel leicht skrev:Folmand skrev:Jeg har desværre en meget pesimistisk syn på Politik - så det ender formentlig med en "blank" stemme. Hvis der eksisterede et parti hvis valgløfter 100% var for landets bedste og ikke for at sikre sig at blive valgt ind, eller at "tækkes" stormagterne så ville min stemme nok gå til dem.
Hvorfor dog det?
Der må jeg da godt nok også spørge: "Hvorfor dog det"?
Venstre har umiddelbart ikke gjort noget godt for vores land, andet end at sørge for at 90% af vores licenspenge kan bliver brugt på at dække en fuldkommen unødvendig krig subjektivt.
Deres frase om skattestop er jo egentlig ok, men personligt ville jeg være ligeglad med om jeg skulle betale 2% mere i skat, hvis der tilgengæld var garanti for at der kom styr på en helt masse fundamentale ting.
Vi ser stadig børn der bliver vanrøgtet af forældre år efter år (herunder aktiv og pasiv fysisk såvel som psykisk omsorgssvigt)
Vi bruger Milliarder af kroner for såkaldt at sikre "demokrati" i et land - hvor vi i bund og grund har gjort mere skade end gavn. (og hvis det virkelig var "demokrati" der var vores intention i det land hvorfor er vores tropper så ikke i lande som Sudan og Nordkorea - lande der livskvalitetsmæssigt er værre stillet end Irak.
Vi Poster milliarder af kroner i SYMPTOM behandling frem for at kurere årsagen.
Hvis jeg skulle stemme på et parti så skulle de have som deres vigtigste mål at sikre sig en optimering af samfundet, frem for at sikre vælgernes ønskeopfyldelse (for at partiet kan blive valgt ind næste gang)
Nej - jeg bliver nok nødt til at danne mit eget parti hvorunder valgpunkter kunne være:
1) Stop af al økonomisk støtte til den amerikanske våbenindustri samt kampen for billig olie
2) Total rygeforbud. Rygning skal sidestilles med andre illegale rusmidler såsom heroin, amfetamin, THC m.m.
3) Daglig motions på skoleskemaet i folkeskolerne
4) Massiv indsats og støtte til de svage elever i skolen, såvel på hjemmefronten
5) Ekstra moms på Slik, junkfood des lige
6) Stop af alle offentlige tilskud til gudedyrkelse.
7) Stop af overvågning af civile borgere
8) Total indvandringsstop men til gengæld med total integration og permanente opholdtillladelser til dem der er her nu.
9) Krav til lærerigt TV - befolkningen bruger nu mere tid end nogensinde foran TV, og indholdet bliver dummere og dummere. (selv discovery er nu blevet til en kanal hvor steroidepumpede primater kaster med olietønder mens de skruer i motorcykler)
10) hmmm - Bodybuilding på skoleskemaet?![]()
ovenstående skal ikke tages 100 % seriøst, men bare en anelse.

Folmand skrev:Niklas! skrev:Mikkel leicht skrev:Folmand skrev:Jeg har desværre en meget pesimistisk syn på Politik - så det ender formentlig med en "blank" stemme. Hvis der eksisterede et parti hvis valgløfter 100% var for landets bedste og ikke for at sikre sig at blive valgt ind, eller at "tækkes" stormagterne så ville min stemme nok gå til dem.
Hvorfor dog det?
Der må jeg da godt nok også spørge: "Hvorfor dog det"?
Venstre har umiddelbart ikke gjort noget godt for vores land, andet end at sørge for at 90% af vores licenspenge kan bliver brugt på at dække en fuldkommen unødvendig krig subjektivt.
Deres frase om skattestop er jo egentlig ok, men personligt ville jeg være ligeglad med om jeg skulle betale 2% mere i skat, hvis der tilgengæld var garanti for at der kom styr på en helt masse fundamentale ting.
Vi ser stadig børn der bliver vanrøgtet af forældre år efter år (herunder aktiv og pasiv fysisk såvel som psykisk omsorgssvigt)
Vi bruger Milliarder af kroner for såkaldt at sikre "demokrati" i et land - hvor vi i bund og grund har gjort mere skade end gavn. (og hvis det virkelig var "demokrati" der var vores intention i det land hvorfor er vores tropper så ikke i lande som Sudan og Nordkorea - lande der livskvalitetsmæssigt er værre stillet end Irak.
Vi Poster milliarder af kroner i SYMPTOM behandling frem for at kurere årsagen.
Hvis jeg skulle stemme på et parti så skulle de have som deres vigtigste mål at sikre sig en optimering af samfundet, frem for at sikre vælgernes ønskeopfyldelse (for at partiet kan blive valgt ind næste gang)
Nej - jeg bliver nok nødt til at danne mit eget parti hvorunder valgpunkter kunne være:
1) Stop af al økonomisk støtte til den amerikanske våbenindustri samt kampen for billig olie
2) Total rygeforbud. Rygning skal sidestilles med andre illegale rusmidler såsom heroin, amfetamin, THC m.m.
3) Daglig motions på skoleskemaet i folkeskolerne
4) Massiv indsats og støtte til de svage elever i skolen, såvel på hjemmefronten
5) Ekstra moms på Slik, junkfood des lige
6) Stop af alle offentlige tilskud til gudedyrkelse.
7) Stop af overvågning af civile borgere
8) Total indvandringsstop men til gengæld med total integration og permanente opholdtillladelser til dem der er her nu.
9) Krav til lærerigt TV - befolkningen bruger nu mere tid end nogensinde foran TV, og indholdet bliver dummere og dummere. (selv discovery er nu blevet til en kanal hvor steroidepumpede primater kaster med olietønder mens de skruer i motorcykler)
10) hmmm - Bodybuilding på skoleskemaet?![]()
ovenstående skal ikke tages 100 % seriøst, men bare en anelse.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 90 gæster