Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Themidget skrev:De der billeder er meget misvisende. Du behøver ikke at have så stor muskelmasse for at have en lav fedtprocent. Lad os sige det sådan = jeg fylder ikke særlig meget. Og måske haft en lille spiseforstyrelse inden jeg blev grebet af styrketræning, kost og ernæring osv osv.
Ville du rådgive mig til at skulle bulk?

Themidget skrev:Skal også lige siges at jeg har meget lavere fedtdepoter på baller og bryst end den gennemsnitlige kvinde, og ville være helt fladrøvet hvis det ikke var for squat haha! Bryst kan jeg desværre ikke gøre noget ved naturligt.
Men ja mine ABS viser sig, men ser godt nol ikke ud som sådan en bodybuilder dame

ikke særlig meget hvertfald! Så jeg troede jeg skulle på et lille cut, og har faktisk tabt mig endnu mere, det kan jeg se fordi mine kraveben, hofteben og ribben er blevet tydeligere. Og misforstå mig ikke, jeg ligner ikke en anorektiker

Themidget skrev:Har faktisk læst dem, men mange tak! Er på skole loge nu og har lidt svært ved at gå et fullbodybilled - selvom det kunne hjælpe en del

Themidget skrev:Dit svar gav mig faktisk det jeg ledte efter. Ser frem til at kunne hælde noget mere i mig! Kører lige nu et program
3-4 gange om ugen. Træner bare ikke lår, da de er udstyret med en ordenlig muskel, der får nok træning bare af den smule cardio og squat selvfølgelig. Og træner ikke speciel meget biceps da den synes at vokse ekstremt hurtig. Kunne forestille mig at jeg skal til at løfte tungere?

Critter skrev:Undskyld mig, men det lyder til at du er i en pænt ringe form og bare leder efter genveje. Hvis du spørger nok gange skal du nok få nogen til at give dig det svar du vil have. Held og lykke med at bygge en fornuftig form uden at sætte dig ind i tingene først. Og når jeg bruger "sætte sig ind i tingene", så mener jeg ikke at lytte til vores mere eller mindre tilfældige råd her.

Themidget skrev:Jeg har både en personlig træner og venner der styrketræner til at hjælpe mig. Og tror jeg har sat mig end i det her i over et år, så ved rigtig meget - nu skal jeg bare få en hat på og selv benytte det rigtigt. Håbede på noget inspiration fra jer også, for lige at høre at jeg ikke er HELT ude og skide i normale - men erfarede folk's øjne.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster