Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

blizzie skrev:Hejsa
Jeg kører fullbody med følgende øvelser:
Squat
Dødløft
bb bænkpress
Incline bænkpress med håndvægte
Bor
Chinups
Side laterials
Fransk press
Biceps curls
Mave med vægt
Mit spørgsmål er: aktiverer jeg front skulderen nok med bb bænkpress og db incline bænkpress? ELLER skal jeg droppe side laterials og smide en basis øvelse som military ind?
Men så blir min front skulder jo ramt at tre øvelser og min side skulder bliver slet ikke aktiveret?
Men military er jo en stor øvelse, så burde jeg ikke ha den med i et fullbody?
Hvad skal jeg gøre?
Mvh mig

flamingopikken skrev:Spangler: Du aktiverer slet ikke bagskulderen i Military Press, så det kan ikke lade sig gøre det du skriver.

Bjørnen skrev:Ja military press som de andre siger, eller DB shoulder press.
Lateral Raises skal du have med, ellers får du flade skuldre ligesom mig, det er der ikke noget sjov i :wink:
Lav noget rotator manchettræning som opvarmning, så kan du i ro og mag træne dine skuldre.
artikler/diverse/rotatormanchettraening.php

Spangler skrev:Bjørnen skrev:Ja military press som de andre siger, eller DB shoulder press.
Lateral Raises skal du have med, ellers får du flade skuldre ligesom mig, det er der ikke noget sjov i :wink:
Lav noget rotator manchettræning som opvarmning, så kan du i ro og mag træne dine skuldre.
artikler/diverse/rotatormanchettraening.php
Bjørnen, altid fortaler for manchettræning!! =D>

Bjørnen skrev:Efter at jeg fik brok med skulderen, begyndte jeg at træne intern rotation og supraspinatus som opvarmning i starten af træningen.

Gozo skrev:Bjørnen skrev:Efter at jeg fik brok med skulderen, begyndte jeg at træne intern rotation og supraspinatus som opvarmning i starten af træningen.
For os der ikke kan alle de fine ordEr det alm. rotator cuff træning?

Bjørnen skrev:Gozo skrev:Bjørnen skrev:Efter at jeg fik brok med skulderen, begyndte jeg at træne intern rotation og supraspinatus som opvarmning i starten af træningen.
Ja, det er to af de fire øvelser, der er beskrevet i artiklen

Gozo skrev:Bjørnen skrev:Gozo skrev:Bjørnen skrev:Efter at jeg fik brok med skulderen, begyndte jeg at træne intern rotation og supraspinatus som opvarmning i starten af træningen.
Ja, det er to af de fire øvelser, der er beskrevet i artiklen
Arg, hvor er jeg blind

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster