Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Mark101 skrev:Hehe ja det er faktisk en god idé med Levi's den har jeg ikke overvejet. Men jeg har bare før i tiden gået i forholdsvis tight jeans og nu kan jeg ikke engang lukke dem. Men som sagt, 3 par er energie

Kromann skrev:Køb nogle sweatpants fra Karl Kani, Pelle Pelle osv. De er til at være i og mega behagelige

Koppel skrev:Kromann skrev:Køb nogle sweatpants fra Karl Kani, Pelle Pelle osv. De er til at være i og mega behagelige
Han skal også bevæge sig udenfor sin dør![]()

Kolditz skrev:Et par muligheder kunne være levis engineered eller levis 101. Jeg selv bruger kun engineered, og dem har jeg da haft et godt stykke tid uden at vokse ud af dem. Det er super bukser, og så er de heller ikke grimme.

Koppel skrev:Kromann skrev:Køb nogle sweatpants fra Karl Kani, Pelle Pelle osv. De er til at være i og mega behagelige
TT: Du er ikke for stor til tøj - du er for stor til dit gamle tøj. Du må bare smutte i byen og prøve en masse. En ting du må indstille dig på er, at når man vokser, så vokser man også ud af sit tøj. Det kan du ikke lave om på

Mikkel leicht skrev:Streetman.dk har tøjet.. Tror simpelthen ikke jeg kunne gå i andet tøj, og have det godt (komfortabelt) og så stadig være smart..

Kromann skrev:Mikkel leicht skrev:Streetman.dk har tøjet.. Tror simpelthen ikke jeg kunne gå i andet tøj, og have det godt (komfortabelt) og så stadig være smart..
+1
Der findes dog lignende sider, der også er rigtig gode

Mikkel leicht skrev:Kromann skrev:Mikkel leicht skrev:Streetman.dk har tøjet.. Tror simpelthen ikke jeg kunne gå i andet tøj, og have det godt (komfortabelt) og så stadig være smart..
+1
Der findes dog lignende sider, der også er rigtig gode
selvfølgelig, men streetman er et af de bedre steder synes jeg.. desuden er hende modellen på deres side fuldstændig sick pretty altså

Bnaz skrev:Jeg synes ofte folk whiner lidt for meget over at de ikke kan finde tøj, sorry guys, men det synes jeg.
Jeg er selv, ifht. gennemsnitsbrugeren herinde, rimelig stor, og jeg har ingen problemer med at bruge ganske almindeligt tøj.

Moqensen skrev:Bnaz skrev:Jeg synes ofte folk whiner lidt for meget over at de ikke kan finde tøj, sorry guys, men det synes jeg.
Jeg er selv, ifht. gennemsnitsbrugeren herinde, rimelig stor, og jeg har ingen problemer med at bruge ganske almindeligt tøj.
Hvor stor er du lige, siden at du er rimeligt stor?
Er du ikke kun seksten?

Bnaz skrev:Moqensen skrev:Bnaz skrev:Jeg synes ofte folk whiner lidt for meget over at de ikke kan finde tøj, sorry guys, men det synes jeg.
Er du ikke kun seksten?
Jeg er 182 høj og vejer en 91-92 kg i morgenvægt, jeg hævder ikke at jeg er en regulær meget stor person, men at jeg ifht. gennemsnittet herinde har en pæn størrelse og ingen problemer har med tøj.

Moqensen skrev:Bnaz skrev:Moqensen skrev:Bnaz skrev:Jeg synes ofte folk whiner lidt for meget over at de ikke kan finde tøj, sorry guys, men det synes jeg.
Er du ikke kun seksten?
Jeg er 182 høj og vejer en 91-92 kg i morgenvægt, jeg hævder ikke at jeg er en regulær meget stor person, men at jeg ifht. gennemsnittet herinde har en pæn størrelse og ingen problemer har med tøj.
Synes generelt ikke om når folk sammenligner dem selv med resten af sidens brugere. Du har jo ikke set hvordan en stor del af sidens brugere ser ud. Og de folk der poster billeder herinde er som regel de samme, og er ofte folk af en ganske habil størrelse. (hvis man ikke regner nybegynderne med, der vil have ris&ros efter 3 måneders træning).
Hvis dine kg sidder på dunken (du skrev fx i Jonas logbog at der sad flæsk på maven) så gør det jo ikke nogen forskel inden for tøj køb. Men hvis de sidder på skuldre, bryst, vinger og ben, så gør det en stor forskel.

Bnaz skrev:Jeg synes ofte folk whiner lidt for meget over at de ikke kan finde tøj, sorry guys, men det synes jeg.
Jeg er selv, ifht. gennemsnitsbrugeren herinde, rimelig stor, og jeg har ingen problemer med at bruge ganske almindeligt tøj. Selvfølgelig skal man ikke købe tight bukser, men så køb en behagelig model i en størrelse, der passer dig..

Duzze5 skrev:Jeg synes ikke det er det store problem med bukser, men og købe en pæn skjorte er ikke nemt...
Jeg har rimelige stor brystkasse og arme på omkring 47-48 og en okay bred ryg.. Jeg har ikke en lille talje, men hvis jeg skal kunne passe en skjorte over brystet skuldrene og armene bliver den alt for stor om livet... Det kan godt være at jeg er lidt krævende, med hvordan den skal sidde.. Men jeg har nu valgt at for lavet skjorter ved en skrædder, sådan den kommer til at sidde perfekt.. Så det er sq ikke helt nemt og have lidt store guns og brede skuldre

Mark101 skrev:Woah har lgie set S2One på streetman og der er da nogle bukser jeg godt kunne gå i

Bnaz skrev:Moqensen skrev:Bnaz skrev:Jeg synes ofte folk whiner lidt for meget over at de ikke kan finde tøj, sorry guys, men det synes jeg.
Er du ikke kun seksten?

Kromann skrev:Koppel skrev:Kromann skrev:Køb nogle sweatpants fra Karl Kani, Pelle Pelle osv. De er til at være i og mega behagelige
Påstår du sådanne bukser er grimme

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster