Nu er jeg jo ved at være en ældre nisse, så måske er der noget der er gået forbi min lange næse, men jeg har gennem et stykke tid gået og tænkt over dette emne og sågar også søgt en del på nettet, men har intet fundet.
Det mine tanker virvler omkring er at når man ser alle de forskellige indlæg der kommer i løbet af dagen og hvor stor tvivlen om det at komme igang, både hvad kost men også træning angår, foretrins vis fra begyndere, men så sandeligt også fra mere øvede brugere af dette forum.Ja så tænkte jeg på om ikke det ville være en ide at lave en række seminarer, hvor en kompetent og erfaren person kunne dele sin viden med bla.a nybegyndere og her tænker jeg på det at komme igang ( valg af træningsprogrammer) kosten og så fremdeles.
Jeg har selv søgt om lignende på nettet, men har intet fundet, mærkeligt nok
. Nu skal det jo ikke ses som om at det skal trækkes væk fra dette forum, men blot være et suplement og et tilbud til brugere af Bodybuilding.dk.Det skulle selvfølgelig foregå legalt og være sådan at man betaler et beløb for at komme på et sådant seminar eller kald det foredrag, jeg tror faktisk godt der er flere der ville spytte i kassen for et sådant tiltag.
Hvordan det så skal foregå rent praktisk, kan man jo finde ud af ved at danne en gruppe der kunne varetage den del af Bodybuilding.dk.
Blot en tanke
Et lille ps. Jeg bor selv i København, nærmere betegnet Vanløse og stiller gerne et loakle næsten gratis til rådighed til et foredrag, der kan være ca. 40 personer.
mvh. Klaus
Fortsat god weekend..

Nu vil jeg lige skynde mig at skrive, at jeg ikke mente der ikke findes viden om træningsprogrammer, kost og lignende, men det jeg mente var at jeg ikke kan finde foredrag og lignende arrangementer indenfor vores sportsgren.