Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69545 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

me2fat skrev:hej bb.
Jeg har trænet i 2 måneder nu, og har fået meget gode resultater ud af dem.
En af de ting jeg bare er utilfreds med er at mine brystmuskler buler for oven helt ude ved armen istedet for at det er hele musklen der vokser.
Kan det være mig der træner forkert, ?

Chubbyboi skrev:Jeg har liidt samme problem, men det lyder slet ikke til at være i nærheden af dig. Men her forleden fik jeg at vide, at jeg kørte skævt i bænk - så det kan muligvis være mit problem. Selvom du ikke tror du kører skævt, så få en til at spotte dig.

flamingopikken skrev:Chubbyboi skrev:Jeg har liidt samme problem, men det lyder slet ikke til at være i nærheden af dig. Men her forleden fik jeg at vide, at jeg kørte skævt i bænk - så det kan muligvis være mit problem. Selvom du ikke tror du kører skævt, så få en til at spotte dig.
At køre skævt i bænkpres kan være et problem, men bestemt ikke grunden til TS' problem.

Chubbyboi skrev:flamingopikken skrev:Chubbyboi skrev:Jeg har liidt samme problem, men det lyder slet ikke til at være i nærheden af dig. Men her forleden fik jeg at vide, at jeg kørte skævt i bænk - så det kan muligvis være mit problem. Selvom du ikke tror du kører skævt, så få en til at spotte dig.
At køre skævt i bænkpres kan være et problem, men bestemt ikke grunden til TS' problem.
Også det jeg siger - det er mit tilfælde. Han skal stadig blive spottet, for man lægger ikke mærke til det

flamingopikken skrev:Chubbyboi skrev:flamingopikken skrev:Chubbyboi skrev:Jeg har liidt samme problem, men det lyder slet ikke til at være i nærheden af dig. Men her forleden fik jeg at vide, at jeg kørte skævt i bænk - så det kan muligvis være mit problem. Selvom du ikke tror du kører skævt, så få en til at spotte dig.
Også det jeg siger - det er mit tilfælde. Han skal stadig blive spottet, for man lægger ikke mærke til det
Enten misforstår jeg hvad du skriver, ellers også har du misforstået min post. At du eller han kører lidt skævt i bænkpres har intet at gøre med at hans brystmuskel "buler" ude ved armhulen.

alfross skrev:Jeg hijacker lige tråden en gang.
Mit problem er, at jeg har trænet én gang og det er som om mit bryst slet ikke vokser. Resten af kroppen vokser fint, men mit bryst vokser ikke. SKal jeg tage flere øvelser til bryst?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 42 gæster