Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

CasperNielsen17 skrev:Jeg tager ca 200 gram weightgainer 3 gange om dagen.
En gang om morgenen, en gang lige efter træningen og så en ved 20-tiden om aftenen. Grunden til jeg tager weightgainer er jo selvfølgelig for at tage på i vægt via muskelmasse. Så det er vigtigt jeg ikke hælder en masse sukker i mig og bare bliver ved. Og det bringer mig så videre til at spørge jer, hvad der kunne være smart at drikke, er ved at blive lidt træk af vand og mælk. Tager dog engang i mellem et glas juice, for ikke at køre helt død i det. Ved godt der er masser af sukker i.
Men nogle forslag ellers?

slavers skrev:CasperNielsen17 skrev:Jeg tager ca 200 gram weightgainer 3 gange om dagen.
En gang om morgenen, en gang lige efter træningen og så en ved 20-tiden om aftenen. Grunden til jeg tager weightgainer er jo selvfølgelig for at tage på i vægt via muskelmasse. Så det er vigtigt jeg ikke hælder en masse sukker i mig og bare bliver ved. Og det bringer mig så videre til at spørge jer, hvad der kunne være smart at drikke, er ved at blive lidt træk af vand og mælk. Tager dog engang i mellem et glas juice, for ikke at køre helt død i det. Ved godt der er masser af sukker i.
Men nogle forslag ellers?
overvejet at spise noget mad istedet for al det weiggtgainer?

CasperNielsen17 skrev:Og så skal det da også lige siges at jeg skrev forkert. Sorry..
Det er 3x130 gram jeg tager.

CasperNielsen17 skrev:Jeg spiser skam også rigtig mad? Jeg spiser en masse sunde måltider og drikker så weightgainer for at få større muskelmasse, da jeg ikke har trænet i særlig lang tid.

CasperNielsen17 skrev:Ja, det er noget dyrt noget jeg har gang i. Tager dog ikke 5 kg, men tæt på, da jeg ikke drikker det alle ugens 7 dage, men kun 6 gange. Det gør ikke den helt store forskel, men lidt gør det da![]()
Og nej, jeg tror bestemt ikke det er noget mirakelprodukt. Men sammen med sund kost skulle det sikre mig at tage på i muskelmasse og vægt.
Kommer self an på hvad du ellers spiser.. men bare 500 kcal over dit ligevægts indtag er nok.. man får ikke flere muskler af mere overskud - man bliver fed! 
Gaxe skrev:CasperNielsen17 skrev:Og så skal det da også lige siges at jeg skrev forkert. Sorry..
tror ikke det gør sagen meget bedredu spiser altså 5kg gainer på under 2 uger ? Det må sku være dyrt, det du har gang i der ?

Nikolaj P skrev:Gaxe skrev:CasperNielsen17 skrev:Og så skal det da også lige siges at jeg skrev forkert. Sorry..
tror ikke det gør sagen meget bedredu spiser altså 5kg gainer på under 2 uger ? Det må sku være dyrt, det du har gang i der ?
det gør da sagen meget bedre, 130g*3 vil jeg ikke sige er så underligt, men kunne ikke selv finde på det.

Det ved vi så sandelig godt, det er ikke det vi prøver at pointere.CasperNielsen17 skrev:Meningen er også, at man sådan set indtager for mange kcal, altså man får mere energi end man forbrænder, hvilket gør at man tager på. Men når man samtidig træner, så tager man på i vægt og det bliver så muskelmasse og ikke bare fedt man tager på.

CasperNielsen17 skrev:Meningen er også, at man sådan set indtager for mange kcal, altså man får mere energi end man forbrænder, hvilket gør at man tager på. Men når man samtidig træner, så tager man på i vægt og det bliver så muskelmasse og ikke bare fedt man tager på.
Og JA - det kan vel gøres billigere! Men nu vil jeg gerne tage lidt ekstra på, da jeg er meget magert bygget. Og når jeg så har opnået det resultat jeg vil, begynder jeg at tage protein pulver i stedet.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster