Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

StefanM skrev:Send en PM til brugeren Lithium

essensen skrev:StefanM skrev:Send en PM til brugeren Lithium
Omend sjovt, synes jeg faktisk det er ganske dårlig stil at spilde studerendes tid på den måde.

StefanM skrev:essensen skrev:StefanM skrev:Send en PM til brugeren Lithium
Omend sjovt, synes jeg faktisk det er ganske dårlig stil at spilde studerendes tid på den måde.
Super mange gange tak fordi du gør mig opmærksom på dette. Jeg vil benytte denne information i tiden efterfølgende. Vær bevidst om at jeg ikke kunne drømme om at have gjort det, hvis jeg på forhånd havde vidst, at du havde det sådan. Jeg vil faktisk indrømme at jeg ærligt skammer mig utroligt meget over den mængde stress og den følgende emotionelle byrde, dette må have medført.

essensen skrev:StefanM skrev:essensen skrev:StefanM skrev:Send en PM til brugeren Lithium
Super mange gange tak fordi du gør mig opmærksom på dette. Jeg vil benytte denne information i tiden efterfølgende. Vær bevidst om at jeg ikke kunne drømme om at have gjort det, hvis jeg på forhånd havde vidst, at du havde det sådan. Jeg vil faktisk indrømme at jeg ærligt skammer mig utroligt meget over den mængde stress og den følgende emotionelle byrde, dette må have medført.
Det er da bare spild af deres tid og dårlig stil når de henvender sig med et seriøst spørgsmål. Hold op med at være bitter over jeg har kaldt dig tyk.

StefanM skrev:essensen skrev:StefanM skrev:essensen skrev:StefanM skrev:Send en PM til brugeren Lithium
Det er da bare spild af deres tid og dårlig stil når de henvender sig med et seriøst spørgsmål. Hold op med at være bitter over jeg har kaldt dig tyk.
Hør her, Swan. Jeg kunne ikke være mere ligeglad med hvad du mener, for jeg har ærligt talt svært ved overhovedet at tage dig seriøst. Det ville dog klæde dig, hvis du snart holdt op med at forsøge at være uenige i så meget, som muligt, af hvad jeg skriver, for du spilder min tid. Jeg gider ikke have din forkvaklede pseudo-moral trukket ned over mig, fordi du tilfældigvis har din tid på måneden, og hvis jeg nu virkeligt prøvede (I omkring 14 sekunder) tror du så ikke at jeg kunne finde et indlæg, hvor du lukkede lort ud?

Maskinen skrev:Drenge kan i ikke tage den over PM i sted for at flame tråden?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster