Jeg er fuldstændig uerfaren når det kommer til træning, og jeg vil sætte stor pris på hvis nogle af jer kan komme med et par inputs så jeg er sikker på jeg kommer ordentligt igang.
Stats:
25 år
180cm høj
61,2kg

Beklager den super dårlige billedkvalitet, men er lige flyttet i ny lejlighed og det her lortespejl er alt hvad jeg har.

Jeg har prøvet så mange gange at komme igang med at træne, men hver evig eneste gang føler jeg mig som en kæmpe idiot når jeg står i fitnesscenteret og ikke aner hvad fanden jeg har gang i, udfører halve øvelser, og giver op inden jeg overhovedet er kommet igang. Det skal være slut nu. Kommer lige fra et rimelig dramatisk break-up, så selvtilliden trænger i den grad til at blive styrket. Og det gør min krop satme også
Har én gang været i nogenlunde form hvor jeg faktisk følte mig stærk da jeg tilbragte 6mdr i militæret, men den form efterlod jeg i sofaen for 5 år siden desværre.Jeg har altid drømt om bare at komme til at veje 70kg, så det skal være mit første mål, og for at nå det mål har jeg tænkt mig at begynde med Stronglifts 5x5 tre gange om ugen for at få opbygget noget solid styrke der kan bygges videre på. Jeg har været i centeret en enkelt gang og afprøve programmet, og det gik som sådan fint nok, bortset fra at jeg stadig følte jeg ikke helt havde styr på hvad jeg foretog mig, men det skal forhåbentligt nok komme. Det tog mig dog kun en halv time at gennemføre programmet og jeg følte mig egentlig ikke brugt efterfølgende, hvilket jo nok har noget at gøre med at jeg startede uden kg på stangen (det var dog ikke piece of cake alligevel, specielt ikke barbell rows). Derfor vil jeg først og fremmest høre om i kan anbefale et par små øvelser til ligesom at give lidt fylde i programmet, f.eks. en maveøvelse og lidt til armene. Føler en halv time tre gange ugentligt virker lidt for let til at jeg kan tillade mig at fortælle jeg er begyndt at træne ;)
Anden del er min kost, som nok er det vigtigste punkt. Jeg har aldrig spist ret meget, men jeg er indstillet på at nu skal der sgu noget mad ned, om så jeg brækker mig det første stykke tid. Jeg har lavet en kostplan som jeg gerne vil have et par kommentarer til. Aftensmaden ændrer sig hver uge regner jeg med, men ellers burde det være nogenlunde fast. Jeg er mest i tvivl om jeg får nok carbs når nu jeg gerne vil øge vægten? Jeg kan heller ikke bestemme mig for om jeg burde gå igang med proteinshakes eller om jeg kan klare mig uden.
Jeg har lovet mig selv at nu skal det her overholdes i de 12 uger som Mehdi bruger som eks. i hans fortælling om 5x5, og så håber jeg på jeg kan se nogle resultater der motiverer mig til at fortsætte til alderen sætter sine begrænsninger.
Håber i vil kommet med et par inputs.

Betaler 90.000kr om året for at få lov at gå her, men skal stadig selv printe det meste af vores materiale, og vil jeg bruge skolens printere får jeg lov at betale 1kr pr ark.