Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Mr.Møller skrev:Tak for svarene drenge! vil det sige jeg kan teknikken godt nok, til at kunne begynde på front squat, og samtidig få det sidste med?

Emial skrev:Tillader mig lige at låne emnet da det ser ud til at du har fået svar, så gider jeg ikke at oprette et nyt om squat..
Når jeg squatter har jeg en tendens til at løfte hælene en smule når jeg er på vej ned, og jo længere ned jeg kommer jo mere løfter jeg min hæl.. Er det forkert?
Skal lige siges at jeg squatter i fastlåst stativ, har ikke mulighed for andet.

Emial skrev:Tillader mig lige at låne emnet da det ser ud til at du har fået svar, så gider jeg ikke at oprette et nyt om squat..
Når jeg squatter har jeg en tendens til at løfte hælene en smule når jeg er på vej ned, og jo længere ned jeg kommer jo mere løfter jeg min hæl.. Er det forkert?

A Menace To Chicken skrev:Emial skrev:Tillader mig lige at låne emnet da det ser ud til at du har fået svar, så gider jeg ikke at oprette et nyt om squat..
Squat i et smith-stativ er ikke squat, det er i bedste fald et dårlig substitut til hack squats. Find et center hvor du kan squatte med frivægt, og arbejd med din teknik. Hælene SKAL holdes i jorden.

Emial skrev:A Menace To Chicken skrev:Emial skrev:Tillader mig lige at låne emnet da det ser ud til at du har fået svar, så gider jeg ikke at oprette et nyt om squat..
Squat i et smith-stativ er ikke squat, det er i bedste fald et dårlig substitut til hack squats. Find et center hvor du kan squatte med frivægt, og arbejd med din teknik. Hælene SKAL holdes i jorden.
Vil det sige at jeg ligeså godt kan droppe øvelsen sålænge jeg ikke har mulighed for andet end stativ?

Emial skrev:A Menace To Chicken skrev:Emial skrev:Tillader mig lige at låne emnet da det ser ud til at du har fået svar, så gider jeg ikke at oprette et nyt om squat..
Vil det sige at jeg ligeså godt kan droppe øvelsen sålænge jeg ikke har mulighed for andet end stativ?

MadzP92 skrev:Emial skrev:Tillader mig lige at låne emnet da det ser ud til at du har fået svar, så gider jeg ikke at oprette et nyt om squat..
det er faktisk mening at vægten for det meste skal være i hælene så ja.. du gør det helt forkert hvilket sikkert er pga. den aflåste bevægelse du får i et smith stativ.. ALDRIG kør ting i smith stativ.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster