Ved godt det sikkert har været oppe før, men prøvede at søge og fandt ikke noget

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

mainz skrev:Jeg er efterhånden kommet godt igang med noget full-body, men synes alligevel det giver for lidt, især da jeg cutter i øjeblikket. Hvad vil i anbefale?![]()
Ved godt det sikkert har været oppe før, men prøvede at søge og fandt ikke noget

mainz skrev:Jeg er efterhånden kommet godt igang med noget full-body, men synes alligevel det giver for lidt, især da jeg cutter i øjeblikket. Hvad vil i anbefale?![]()

mainz skrev:synes de jeg bliver langsomt svagere, så tænkte det måske var fordi jeg kørte full-body program og derfor ikke brugte så meget tid på hver muskel..

mainz skrev:synes de jeg bliver langsomt svagere, så tænkte det måske var fordi jeg kørte full-body program og derfor ikke brugte så meget tid på hver muskel..

Henning aa skrev:Nu er der jo oprettet en tråd her der hedder fullbody eller split så det er nok passende at smide et ekstra spørgsmål her:
Det jeg tænker på er hvor lidt træning er for lidt til at give muskelvækst:
Hvis man f.eks. træner HST (det gør jeg selv), og man kommer ned i 5 rep perioden, kunne man så forestille sig at f.eks. 2 sæt for en given muskel er for lidt til muskelvækst. I en sådan situation er der jo kun 1 muligheder, flere sæt. Det kan man jo gøre ved at køre flere sæt hver dag man træner, men orker man ikke det er det vel nødvendig at køre split.
Skåret lidt ud i pap, der skal en hvis mængde rep total for at give muskelvækst, hvornår bliver det for lidt pr gang. Der må jo være en grænse. Der må jo være bedre med nok træning 1 gang om ugen end for lidt 3 gange om ugen. 1 gang fremgang er jo bedre end 3 gange ingenting.
Jeg har nu selv god fremgang i HST, så jeg træner nok.

Tænkte lige på en ting.
Øger du kun muskelmassen når du har DOMS fra træningen?
Eller kan man godt træne og så næste dag kun være lidt øm og stadig øge muskelmassen?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 14 gæster