Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Johnyboi skrev:Hej Folkens
Det sker fra tid til anden, at jeg har virkeligt kort tid til at træne. Dette skal dog ikke forhindre mig i at træne af den grund !
Derfor har jeg brug for et fullbody, som jeg kan bruge på de dage hvor jeg ikke har meget tid.
I går improviserede jeg bare lidt og kørte:
Squat
BænkPres
BOR
Millitary press
Synes i det lyder fornuftigt, eller ville i have valgt nogle andre øvelser?

Johnyboi skrev:Hej Folkens
Det sker fra tid til anden, at jeg har virkeligt kort tid til at træne. Dette skal dog ikke forhindre mig i at træne af den grund !
Derfor har jeg brug for et fullbody, som jeg kan bruge på de dage hvor jeg ikke har meget tid.
I går improviserede jeg bare lidt og kørte:
Squat
BænkPres
BOR
Millitary press
Synes i det lyder fornuftigt, eller ville i have valgt nogle andre øvelser?

Træningsgnu skrev:Nu spørger jeg dumt - er det ikke meget begrænset, hvor meget biceps bliver ramt i de foreslåede fullbody programmer? Jeg har altid bildt mig ind at hverken en omgang squat, en omgang dødløft, en omgang pulldown eller alle 3 kombineret kan måle sig med en omgang biceps curl. Vær rar at overbevis mig om at dette ikke er rigtigt.

Fnugget skrev:Derudover går chinups med smalt greb også ret meget i armene.

Træningsgnu skrev:Nu spørger jeg dumt - er det ikke meget begrænset, hvor meget biceps bliver ramt i de foreslåede fullbody programmer? Jeg har altid bildt mig ind at hverken en omgang squat, en omgang dødløft, en omgang pulldown eller alle 3 kombineret kan måle sig med en omgang biceps curl. Vær rar at overbevis mig om at dette ikke er rigtigt.

Legend skrev:Træningsgnu skrev:Nu spørger jeg dumt - er det ikke meget begrænset, hvor meget biceps bliver ramt i de foreslåede fullbody programmer? Jeg har altid bildt mig ind at hverken en omgang squat, en omgang dødløft, en omgang pulldown eller alle 3 kombineret kan måle sig med en omgang biceps curl. Vær rar at overbevis mig om at dette ikke er rigtigt.
Nu er livet jo andet end biceps.

Lærling skrev:Kan vi ikke få ham Legenden bannet? Jeg er simpelthen så træt af at høre på hans lort...

Legend skrev:Lærling skrev:Kan vi ikke få ham Legenden bannet? Jeg er simpelthen så træt af at høre på hans lort...
Working on it.
Her er to muligheder:
Den virkelig hurtige:
Clean and press. Gå efter doubles eller triples, med kort pause. Med lidt god vilje kan du varme op, lave 10x3 og være færdig på under et kvarter.
Den lidt langsommere:
Squat/DL
BOR/pullup/DB row
Dips/military/bench
That's it. Husk på hvad dit mål er, nemlig at få trænet kroppen igennem på kort tid. Ikke at ramme alle muskler/bevægelsemønstre med høj volumen.
I virkeligheden kan du også bare lave højrep squats/dødløft og så gå hjem. Shit aint rocket science.

Moqensen skrev:Ellers er der også:
Clean 'n' curl
Squat 'n' OH extension
Med de to simple øvelser er du kommet hele kroppen igennem.

Legend skrev:Moqensen skrev:Ellers er der også:
Clean 'n' curl
Squat 'n' OH extension
Ehm? Hvad er clean and curl? og endnu mere ehm, hvad er squat and OH extension? Squat+pushpress?
Hvis du cleaner en vægt du kan curle, får du ikke meget ud af cleanet - ikke at jeg kan forestille mig hvordan du kan kombinere de to øvelser til en sekvens?

Moqensen skrev:Legend skrev:Moqensen skrev:Ellers er der også:
Clean 'n' curl
Squat 'n' OH extension
Ehm? Hvad er clean and curl? og endnu mere ehm, hvad er squat and OH extension? Squat+pushpress?
Hvis du cleaner en vægt du kan curle, får du ikke meget ud af cleanet - ikke at jeg kan forestille mig hvordan du kan kombinere de to øvelser til en sekvens?
Har ellers set øvelserne før i motionscentre:
Mega cheat curls halvt cleanet op, og OH extensions med så meget leg drive at der næsten blev squattet![]()
Det var bare spas

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 18 gæster