Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

HerreBred skrev:faktore:
mindre fedt procent = kcal underskud
mere muskelmasse = kcal overskud
HerreBred skrev:Da når man så går igang med bulkning stiger fedtprocenten bare igen og inden man når at ramme den ønskede muskelmasse er fedt procenten for høj igen.-

HerreBred skrev:Jamen ville det sige jeg kan bulke mig til en lavere fedt procent?

EsbenChr skrev:HerreBred skrev:Jamen ville det sige jeg kan bulke mig til en lavere fedt procent?
Hvis du fx gainer udelukkende muskelmasse under bulk, så vil din fedt procent jo falde, eftersom din kropsvægt vil blive øget, men dine fedtdepoter i kg forbliver de samme - så ja.

Boris Eleiko skrev:EsbenChr skrev:HerreBred skrev:Jamen ville det sige jeg kan bulke mig til en lavere fedt procent?
Hvis du fx gainer udelukkende muskelmasse under bulk, så vil din fedt procent jo falde, eftersom din kropsvægt vil blive øget, men dine fedtdepoter i kg forbliver de samme - så ja.
hvilket ikke kan lade sig gøre. men du kan tage mere på i muskler end fedt, hvilket giver samme resultat.

Boris Eleiko skrev:EsbenChr skrev:HerreBred skrev:Jamen ville det sige jeg kan bulke mig til en lavere fedt procent?
hvilket ikke kan lade sig gøre. men du kan tage mere på i muskler end fedt, hvilket giver samme resultat.

Palllen skrev:Boris Eleiko skrev:EsbenChr skrev:HerreBred skrev:Jamen ville det sige jeg kan bulke mig til en lavere fedt procent?
Det KAN sagtens lade sig gøre, det kræver blot stor dedikation med maden. Og med roids er det nada problemer. just sayin...

Garik skrev:Palllen skrev:Boris Eleiko skrev:EsbenChr skrev:HerreBred skrev:Jamen ville det sige jeg kan bulke mig til en lavere fedt procent?
Det KAN sagtens lade sig gøre, det kræver blot stor dedikation med maden. Og med roids er det nada problemer. just sayin...
Kunne ikke lade være"Sagtens" og derefter bruge "stor dedikation" (eller for at være mere nøjagtig: Veje al mad konstant) er lidt tvetydigt

Palllen skrev:Boris Eleiko skrev:EsbenChr skrev:HerreBred skrev:Jamen ville det sige jeg kan bulke mig til en lavere fedt procent?

HerreBred skrev:ikke for at snakke om roids, men det lyder til at i referer til at formlen er anderledes med roids end uden? for mig at se er det vel stadig en lean bulk man skal igennem, der er bare mulighed for ekstra masse med roids end uden.

EsbenChr skrev:HerreBred skrev:Jamen ville det sige jeg kan bulke mig til en lavere fedt procent?

HerreBred skrev:syntes ærligt talt ikke jeg er blevet meget klogere på hvordan jeg skal opnå mit mål.

mesomorf skrev:HerreBred skrev:syntes ærligt talt ikke jeg er blevet meget klogere på hvordan jeg skal opnå mit mål.
Do this:
14 dage i overskud
14 dage i underskud

HerreBred skrev:mesomorf skrev:HerreBred skrev:syntes ærligt talt ikke jeg er blevet meget klogere på hvordan jeg skal opnå mit mål.
Do this:
14 dage i overskud
14 dage i underskud
Det lyder fornuftigt. snakker vi 300 eller 500kcal overskud/underksud?

mesomorf skrev:HerreBred skrev:mesomorf skrev:HerreBred skrev:syntes ærligt talt ikke jeg er blevet meget klogere på hvordan jeg skal opnå mit mål.
Do this:
14 dage i overskud
14 dage i underskud
Det lyder fornuftigt. snakker vi 300 eller 500kcal overskud/underksud?
Op til dig.
Jeg ville ikke gide mindre end et 500Det fedt du samler ryger alligevel af inden det når at se dellet ud.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster