Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

neslo skrev:og der er slet heller ikke tegn på noget overhovedet i det som kunne være på doping listen som der er med nogle af de andre protein pulvere ??

af Kolond » 2. mar 2011, 13:51
Hvis du vil være større end du er, skal du spise mere end du forbrænder i løbet af dagen. Når du har nået den størrelse du vil være, skal du begynde at skære det overflødige fedt af, for at nå den velkendte "six-pack".

androide skrev:Et forslag som jeg selv bruger, når sæsonnen er slut dvs 2 x 3 måneder om året, der bulker du helt vildt samtidig med du dyrker cardio, og så når opstarten begynder så ligger du i kalorie underskud, på den måde bliver du bygget op stille og roligt..

xhanZii skrev:androide skrev:Et forslag som jeg selv bruger, når sæsonnen er slut dvs 2 x 3 måneder om året, der bulker du helt vildt samtidig med du dyrker cardio, og så når opstarten begynder så ligger du i kalorie underskud, på den måde bliver du bygget op stille og roligt..
kan du uddybe det der?

flamingopikken skrev:xhanZii skrev:androide skrev:Et forslag som jeg selv bruger, når sæsonnen er slut dvs 2 x 3 måneder om året, der bulker du helt vildt samtidig med du dyrker cardio, og så når opstarten begynder så ligger du i kalorie underskud, på den måde bliver du bygget op stille og roligt..
kan du uddybe det der?
Han ligger i kalorieoverskud i hans off-season (2 perioder a 3 måneder årligt) og i kalorieunderskud i hans on-season.

neslo skrev:krossfit ??
det bliver du lige nød til at uddybe

neslo skrev:det er altså , løft og ekplosivitets træning samt udholdenstræning ???
- hvor tit vil du mene jeg skulle lave dette ?
1 gang om ugen eller ? også styrke træne de 2 andre dage jeg har til mulighed ?
- jeg fodbold træner nemlig , 1 gang mandag , 2 gange tirsdag , fri onsdag , 2 gange torsdag , 1 gang fredag også kamp lørdag???

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster