Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Solidyo skrev:Jeg havde tænkt på omkring 5000-6000. Kender en som kan samle for mig

JannikJ skrev:Vis du skal købe en ny vil jeg forslå:
http://www.MM-Vision.dk eller http://www.game-station.dk
Det kan ikke rigtig svare sig og samle dem selv mere.
Man kan godt købe brugt, man skal dog være heldig for at finde et fornuftigt tilbud.

Man kan godt købe brugt, man skal dog være heldig for at finde et fornuftigt tilbud.

JannikJ skrev:Fint andreas, bevis det i stedet for at sige jeg ikke har forstand på det!
Du kan ikke spare noget særligt ved at skulle ud og købe alle delene hver for sig mere.

JannikJ skrev:Fint andreas, bevis det i stedet for at sige jeg ikke har forstand på det!
Du kan ikke spare noget særligt ved at skulle ud og købe alle delene hver for sig mere.

ckp2906 skrev:JannikJ skrev:Fint andreas, bevis det i stedet for at sige jeg ikke har forstand på det!
Jeg har selv samlet en liste over dele på en PC jeg har tænkt mig at samle selv. Kan klart svare sig. Den kommer i alt til at koste 9.000,-
Hvis jeg skulle købe den færdig samlet havde jeg i ihvertfald ramt 12.000,-

godav skrev:Har også samlet computere til mig selv og venner gennem de sidste mange år. Der er ingen tvivl om at der er rigtig mange penge at spare samt at man er helt sikker på at det er der bliver smidt i og dur til noget.
Man ser tit på alle de sider hvor de bygger "super" computere og "gamer" computere lige som MM vision og de andre at de bare smide noget at det "nyeste" hardware i deres computere for så må det jo være noget af det bedste.
Sådan forholder det sig bare ikke i den virklige verden.
Der er ofte mere ydelse i 2nd generetion CPU samt anvendelse af SLI/Crossfire.
Gennemgår man diverse tests af hardware ses det ofte at alt det nyeste ikke slår mange af de eksisterende produkter, hvis man har intentioner om at bruge dette til at game på(hvilket er er det lagt de fleste er ude efter).
Dette er selvfølgelig noget andet hvis vi begynder at snakke film/billede redigering, samt håndtering af større mængder data eller komplekse udregninger.
Man kan spare mange penge hvis man holder lidt øje med markedet da priserne svinger meget i forbindelse med release af nye produkter.
Der er ingen tvivl om at MM Vision og lignende er rigtig gode sider hvis man ikke kan finde ud af at samle en computer selv. De laver trods alt nogle løsninger der er LANGT bedre end det man finder i fx Bilka, Elgiganten og lignende.

godav skrev:Ja det siger jeg faktisk.
Det kommer jo helt an på hvad det er du skal bruge det til. Bare fordi Intel lancere en ny CPU behøver det ikke betyde at den er bedre til et bestemt formål end den der allerede er på markedet.
Det svare lidt til at du siger en Ferrari er bedre end en traktor. Ja? men bedre til hvad? Jeg ville nok ikke vælge bilen hvis jeg skulle flytte meget tunge ting.
Sådan et det også med computer hardware.

hr_bjoern skrev:godav skrev:Ja det siger jeg faktisk.
Det kommer jo helt an på hvad det er du skal bruge det til. Bare fordi Intel lancere en ny CPU behøver det ikke betyde at den er bedre til et bestemt formål end den der allerede er på markedet.
Det svare lidt til at du siger en Ferrari er bedre end en traktor. Ja? men bedre til hvad? Jeg ville nok ikke vælge bilen hvis jeg skulle flytte meget tunge ting.
Hvad i alverden er det for noget vås? Du kan ikke sammenligne CPU'er med traktorer og Ferrarier.
Intel har netop lanceret deres Ivy Bridge serie, som skal overtage Sandy Bridge. Sandy Bridge serien med modeller som 2500K og 2600K har været populære blandt gamere, da der er bedst value for money. Nu har de altså lanceret en ny serie, som skal erstatte disse modeller. Så din sammenligning med traktorer og Ferrari giver ikke nogen mening.
Dermed sagt, så en 2500K sagtens kunne trække et spil som Diablo 3. Den har desuden, ligesom 2600K, et højt overclock potentiale, så den kan køre en højere clockfrekvens.

Merodium skrev:hr_bjoern skrev:godav skrev:Ja det siger jeg faktisk.
Hvad i alverden er det for noget vås? Du kan ikke sammenligne CPU'er med traktorer og Ferrarier.
Intel har netop lanceret deres Ivy Bridge serie, som skal overtage Sandy Bridge. Sandy Bridge serien med modeller som 2500K og 2600K har været populære blandt gamere, da der er bedst value for money. Nu har de altså lanceret en ny serie, som skal erstatte disse modeller. Så din sammenligning med traktorer og Ferrari giver ikke nogen mening.
Dermed sagt, så en 2500K sagtens kunne trække et spil som Diablo 3. Den har desuden, ligesom 2600K, et højt overclock potentiale, så den kan køre en højere clockfrekvens.
Og mere til, Diablo 3 er ikke ligefrem det mest krævende du kan finde..

Fusser skrev:men de nye ivy bridge er vel også bedre til deres såkaldte formål end de "gamle" sandy bridge?

godav skrev:Fusser skrev:men de nye ivy bridge er vel også bedre til deres såkaldte formål end de "gamle" sandy bridge?
Det er nemlig lige præcis det den er.
De lancere selvfølgelig nye modeller eller serier der slår det gamle det er jo hele meningen med udviklingen!!
Jeg har ikke nævnt noget om at der aldrig kommer en ny model eller serie der slår de gamle.
Det jeg siger er jo at bare fordi det er den nyeste model på markedet behøver det ikke være den bedste til jobbet!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 64 gæster