Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bateman skrev:Med 78 kg fordelt på 193 cm, forsår jeg ikke rigtig hvorfor du cutter?

Saywhat skrev:Du burde ikke cutte når du er undervægtig! punktum!

Bundesball skrev:Saywhat skrev:Du burde ikke cutte når du er undervægtig! punktum!
Haha... hvor er du sjov når du skriver om ting du ikke ved noget som helst om.
Manden er ikke undervægtig blot fordi han er 1,93 cm høj, og vejer 78 kg.
Det giver en BMI på knap 21, hvilket er langt fra de 18,5 man normalt bruger til at måle om folk er undervægtige.
Efter din påstand ville rigtig, rigtig mange mennesker være undervægtige, mon ikke det er dig der har et lidt forskruet syn på den menneskelige anatomi?
Old school skrev:Bundesball skrev:Saywhat skrev:Du burde ikke cutte når du er undervægtig! punktum!
Haha... hvor er du sjov når du skriver om ting du ikke ved noget som helst om.
Manden er ikke undervægtig blot fordi han er 1,93 cm høj, og vejer 78 kg.
Det giver en BMI på knap 21, hvilket er langt fra de 18,5 man normalt bruger til at måle om folk er undervægtige.
Efter din påstand ville rigtig, rigtig mange mennesker være undervægtige, mon ikke det er dig der har et lidt forskruet syn på den menneskelige anatomi?
Derfor burde man stadig ikke cutte når man ikke har noget muskelmasse at cutte ned til... !!

js_h skrev:Du kan jo bare indtage nogle kalorier under træning, så skulle det problem være løst![]()
Jeg kører gerne en 1L cacao eller 1L mælk ned lige efter træning, men føler jeg energimangel så starter jeg på mælken /cacaoen under træningen..

Misterhamper skrev:LOL @ der rent faktisk bliver forsvaret at cutte ned til 75 kg som 193 cm høj.

Bundesball skrev:Misterhamper skrev:LOL @ der rent faktisk bliver forsvaret at cutte ned til 75 kg som 193 cm høj.
Da der ikke er noget hverken sundhedsfarligt eller andet ved at cutte til 75 kg som 1,93 cm høj, hvorfor behøves det så overhovedet at skulle forsvares?
Jeg vil da gerne høre hvorfor du mener at det er lawl 1337 h@xor at cutte til 75 kg, qnuzer med z

Misterhamper skrev:Bundesball skrev:Misterhamper skrev:LOL @ der rent faktisk bliver forsvaret at cutte ned til 75 kg som 193 cm høj.
Da der ikke er noget hverken sundhedsfarligt eller andet ved at cutte til 75 kg som 1,93 cm høj, hvorfor behøves det så overhovedet at skulle forsvares?
Jeg vil da gerne høre hvorfor du mener at det er lawl 1337 h@xor at cutte til 75 kg, qnuzer med z
Folk vil grine af en, fordi man er så tynd. Fordi man samtidig er så høj, har vinden en del at tage fat i, men man vejer intet, også er det man let begynder at ryge afsted.
LOL @ forsvare et cut til 75 kg

Bundesball skrev:Hehe... Du må være et af de mest snæversynet mennesker herinde. Fred være med det, du skal sku også have ret til en mening.
Men egentlig, who cares hvad andre mener? Så længe du selv er tilfreds. Bekymrer du dig meget om andres mening om dig?

Thomas Jagd skrev:Hvis personen ønsker at cutte ned til 75 kg med en højde på 193 cm, så fred være med det. Folk skal have lov at gøre hvad de vil.
Men jeg vil nu give Hamper ret (1 gang skal jo være den første). Hvis man vejer 75 kg og er 193 cm høj, så er man altså i vægttrænings-øjemed tynd som et siv.
Og iøvrigt, vig mig fra livet med BMI tal
Pauch skrev:til dem der spørger hvorfor jeg cutter, så er det fordi, jeg helst vil bulke på en krop med lidt mindre fedt på, og undgå at have for meget fedt her til sommer .

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 42 gæster