Jeg er en 21 årig mand som har været svært overvægtig og ville gerne tage på. For noget tid siden anbefaldede min gode kammerat mig så de her piller, Gensing Kianpi, som nu en af hans kammerater havde samme problem og havde taget dem, og han havde taget 10 kg på, på en under en måned.
Jeg havde været inde og læse om pillerne, og de er 100% ufarlige. Produceret 100% biologisk. Ingen har nogensinde klaget over dem senere hen efter at har brugt.
Det de gør at de går ind og stimulere din appetit, så du får lyst til at spise mere, og når du så blander det med styrketræning, kan du få et rigtig fornuftigt resultat. Det gjorde jeg så, eller gør stadig. Og halvanden måned efter, sidder jeg her og har taget 14 kg på

Grunden til at jeg skriver her er fordi jeg selv har været frustreret over at ikke kunne tage på, og nu da jeg har fundet dette produkt vil jeg gerne dele det med andre. Dette er ikke en reklame, jeg får absolut intet ud af at skrive dette her. Men hvis i er interesseret så ring til det her nummer: 28 18 21 86, det var ham som skaffede det til mig.

](./images/smilies/eusa_wall.gif)