Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Mzg skrev:Jeg synes personligt at piger skal træne som mænd.. Kan ikke se hvorfor vi skulle træne anderledes?
Men prøv artikelsektionen herinde, den er rigtig god og der kan du få en masse inspiration

Joh-NAI skrev:Mzg skrev:Jeg synes personligt at piger skal træne som mænd.. Kan ikke se hvorfor vi skulle træne anderledes?
Men prøv artikelsektionen herinde, den er rigtig god og der kan du få en masse inspiration
Mange tak! Nåh egentlig ikke, de skal bare ikke blive nogle ordenlige jern ;)

incognito skrev:Joh-NAI skrev:Mzg skrev:Jeg synes personligt at piger skal træne som mænd.. Kan ikke se hvorfor vi skulle træne anderledes?
Eftersom de færreste mænd bliver nogle ordentlige jern, så eer det ekstremt usandsynligt at kvinder skulle blive det, da de trods alt er noget dårligere til at bygge muskler end mænd.
Derfor: Kvinder SKAL træne ligesom mænd. Reducerer de indsatsen af frygt for at bygge muskel er nettoresultatet altid at der ikke sker en skid.....

Joh-NAI skrev:incognito skrev:Joh-NAI skrev:Mzg skrev:Jeg synes personligt at piger skal træne som mænd.. Kan ikke se hvorfor vi skulle træne anderledes?
Eftersom de færreste mænd bliver nogle ordentlige jern, så eer det ekstremt usandsynligt at kvinder skulle blive det, da de trods alt er noget dårligere til at bygge muskler end mænd.
Derfor: Kvinder SKAL træne ligesom mænd. Reducerer de indsatsen af frygt for at bygge muskel er nettoresultatet altid at der ikke sker en skid.....
Man bliver klogere hver dag. Jeg takker ihvertfald for hjælpen.
Men jeg tror samtidig at der er mange kvinder der har det på den måde? At hvis de træner som mænd så bliver de for store?
Men dvs. det ville være en lige så god idé for kvinder at drikke en protien shake f.eks. efter træning som vi mænd gør?

Z.Krarup skrev:Jeg er kvinde, og træner 4 dage om ugen, laver split.
Jeg løber 1-2 gange om ugen, og cykler osse en hel del.
Jeg snupper en shake om morgenen, Whey, og så efter træning ½ proteinbar+ kassein shake de dage hvor jeg hjemmetræner om aftenen.
De dage hvor jeg træner i center der tager jeg en whey shake bagefter og snupper baren efter jeg kommer hjem ( 9 km cykeltur)
Min uge ser således ud :
Mandag Center træning
Bryst, ben samt mave
Tirsdag Hjemmetræning
Skuldrer
Onsdag Centertræning
Ryg og mave
Tirsdag Cardiodag
14 km cykeltur
2 timers volleyball
Fredag Hjemmetræning
Biceps/Triceps
mave
Lørdag Hjemmetræning
Skuldrer
Løb 6 km
Søndag Hjemmetræning
Biceps/Triceps
mave
Kig evt i min log for at sagde hvilke øvelser jeg laver

The Preacher skrev:Jeg har altid trænet på samme måde som mænd. Så alle artikler og tråde du finder her, kan du bare bruge. Det virker ganske udemærket, og du skal ikke være bange for at blive kæmpe stor over night, det tager virkelig tid![]()
Så bare klø på med et program på samme måde som mændend

Bay skrev:Hvot tit ønsker du at træne?

Bay skrev:Hvot tit ønsker du at træne?

Gaxe skrev:Bay skrev:Hvot tit ønsker du at træne?
Bare for at slå fast joh-nai er IKKE en pige![]()

Joh-NAI skrev:Bay skrev:Hvot tit ønsker du at træne?
Gerne 3 gange om ugen:)

The Preacher skrev:Joh-NAI skrev:Bay skrev:Hvot tit ønsker du at træne?
Så vil jeg foreslå et FB program med frivægte. Der kan du opbygge en god portion masse og styrke. Er selv fan af de enkle basis øvelser, squat, død, bænk, mill og rows - og så plejer jeg at supplere med singel curls og forskellige versioner af mave/lænd.

Mzg skrev:Jeg synes personligt at piger skal træne som mænd.. Kan ikke se hvorfor vi skulle træne anderledes?

Joh-NAI skrev:The Preacher skrev:Joh-NAI skrev:Bay skrev:Hvot tit ønsker du at træne?
Så vil jeg foreslå et FB program med frivægte. Der kan du opbygge en god portion masse og styrke. Er selv fan af de enkle basis øvelser, squat, død, bænk, mill og rows - og så plejer jeg at supplere med singel curls og forskellige versioner af mave/lænd.
Hvad kører du af gentagelser.. 8?

Bnaz skrev:Mzg skrev:Jeg synes personligt at piger skal træne som mænd.. Kan ikke se hvorfor vi skulle træne anderledes?
Grunden til at I skulle træne anderledes er, at I ikke har den samme mængde anabolske hormoner, og derfor ikke kan vokse og blive stærke lige så hurtigt, som drenge kan, derfor ville det for mig at se være svært for jer at fælge et klassisk progressions program.

The Preacher skrev:Bnaz skrev:Mzg skrev:Jeg synes personligt at piger skal træne som mænd.. Kan ikke se hvorfor vi skulle træne anderledes?
Grunden til at I skulle træne anderledes er, at I ikke har den samme mængde anabolske hormoner, og derfor ikke kan vokse og blive stærke lige så hurtigt, som drenge kan, derfor ville det for mig at se være svært for jer at fælge et klassisk progressions program.
Det kan man sagtens - jeg har selv prøvet flere. Har personligt været været glad for fx Bill Star, hvilke flere af mine veninder også har gode resultater med.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster