Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Vandhave skrev:http://www.myspace.com/thesoundofsunday
hvad syntes i?

Vandhave skrev:http://www.myspace.com/thesoundofsunday
hvad syntes i?

LWK skrev:Kan godt lide The Sound of Sunday..
Har i nogle ambitioner med musikken eller er det bare på et hygge plan ?

Ioxer skrev:kunne godt tænke mig dem på min ipod. Nogen måde hvorpå man kan downloade dem?
jeg bryder mig ikke om "sunny sunday", men jeg elsker "i wont cry" og "nothing can stop me".
Bare lige noget jeg har lagt ret meget mærke til xD. I "nothing can stop me". så synger de bl.a. noget ala
nothing can hold me DOWN
Nothing can touch me NOW
kunne godt bruge en lidt dybere stemme på det sidste ord xD. men det er måske bare mig
selvfølgelig skal i ikke ændre den i forvejen fremragende sang. Men lidt kritik er altid godt

Skurk skrev:Kan det passe de billeder i har liggende er fra Glostrup st ? ;)

Misterhamper skrev:Får sgu ondt i hovedet af de skingre stemmer... kan heller ikke klare at lytte til Train af den årsag
Der er også en del piger der giver mig hovedpine så

Vandhave skrev:Misterhamper skrev:Får sgu ondt i hovedet af de skingre stemmer... kan heller ikke klare at lytte til Train af den årsag
Sikker på du ikke har hørt Train for mange gange oppe i bøfferen?
Men det er selvfølgelig iorden. Man kan ikke ramme alle. Hvilken musik plejer du at høre?

Misterhamper skrev:Vandhave skrev:Misterhamper skrev:Får sgu ondt i hovedet af de skingre stemmer... kan heller ikke klare at lytte til Train af den årsag
Sikker på du ikke har hørt Train for mange gange oppe i bøfferen?
Men det er selvfølgelig iorden. Man kan ikke ramme alle. Hvilken musik plejer du at høre?
Hehe hørte det nye Train album igennem en gang, så kunne jeg ikke klare mere.![]()
Hører mest gammel rock. Tror Journey og Queen er de bedste bands, dog selvfølgelig også lidt hit/miss med deres sange.

Vandhave skrev:Skurk skrev:Kan det passe de billeder i har liggende er fra Glostrup st ? ;)
Det er de. Hehe hvor sjovt

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster