Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Lithium skrev:8800 skrev:Ja udover politikauktioner, hvor kan man så finde hæderlige cykler til en rimelig penge?
Skal bare kunne transportere mig til og fra uni!
her:
viewtopic.php?t=11129&start=540
ved ikke hvad den koster

8800 skrev:Ja udover politikauktioner, hvor kan man så finde hæderlige cykler til en rimelig penge?

mikey skrev:8800 skrev:Ja udover politikauktioner, hvor kan man så finde hæderlige cykler til en rimelig penge?
Bor du ik tæt på uni?
Hvad prisklasse og kvalitet ska vi op i?
...har fandme snart været ved alle cykelhandlere i Aalborg - så jeg ka måske byde ind

8800 skrev:mikey skrev:8800 skrev:Ja udover politikauktioner, hvor kan man så finde hæderlige cykler til en rimelig penge?
Bor du ik tæt på uni?
Hvad prisklasse og kvalitet ska vi op i?
...har fandme snart været ved alle cykelhandlere i Aalborg - så jeg ka måske byde ind
Jo pt. 500m fra hvor jeg skal være næste år, men jeg regner med at flytte i løbet af sommeren![]()
Jamen et max på 2000 måske ?

mikey skrev:8800 skrev:mikey skrev:8800 skrev:Ja udover politikauktioner, hvor kan man så finde hæderlige cykler til en rimelig penge?
Bor du ik tæt på uni? :?
Hvad prisklasse og kvalitet ska vi op i? :D
...har fandme snart været ved alle cykelhandlere i Aalborg - så jeg ka måske byde ind :wink:
Jo pt. 500m fra hvor jeg skal være næste år, men jeg regner med at flytte i løbet af sommeren :)
Jamen et max på 2000 måske ?
nååå så du stikker bare af fra Øst ..tsk tsk.. det er jo her alt sker! ..eller :?
Hmm..der er jo selvfølgelig SCO fra Bilka, men dem har jeg ikke hørt så meget godt om, men skulle være udemærket.
Du skal ikke engang begynde at tænke på HaraldSkrald eller Biltema cykler - uha.
Jeg syntes jeg fik et rimelig godt indtryk af "Munks efterfølger": http://www.munk-aalborg.dk og Cykelværkstedet Polar: http://www.polarcykler.dk/ Der syntes jeg at jeg fik en god behandling og de vidste hvad de snakkede om. Der kan du helt sikkert få en god pris på en ny cykel (de har også brugt, men dem så jeg ikke på), tror godt du kan komme ned omkring de 2000 hvis du "nøjes" med en cykel med fodbremse, alm. klodsbremser, sidste års model, osv.
Men to som jeg syntes var spild af tid var Elite cykler i Aalborg C og Cykelsmeden i gågaden. Elite var pænt snobbet, og ville kun sælge mig Kildemose når jeg udtrykkeligt sagde at jeg ikke ville have det!
Og Cykelsmeden tvivler ikke på er meget dygtig og kompetent, men er også lidt snobbet, fordi han vil ikke have cykler under 4000 kr - fordi han vil kun sælge top-prima cykler..så ham om det :wink:
Ellers hvis du vil have en ny, så kan du spare rigtig mange penge ved at købe uden for Aalborg.
Prøv cykelhandleren i Støvring, det er stadig "tæt" på Aalborg - har en ven som købte en cykel i Aalestrup (ved godt det er længere væk), han sparede nok 1500+ på sit køb.
hvis du skal have en brugt, så ved jeg sq ik helt... udover de normale steder som dba osv. ..hmm der er jo loppemarked i Gigantium 1-2 gange om året, ved ik hvornår næste gang er - men måske er der noget at hente der? :D

8800 skrev:Mikey, min sidste eller forrige cykel var fra Aalestrup! :mrgreen: Det er ikke så langt fra min fødeby :)
Rades har du pics af den ?
Og tak for de mange inputs gutter, keep'em coming! =D>
Oppe ved Knåseren? (Jesper?) .. total ynglingsby Aalestrup - kommer selv fra egnen, bare fra den anden side end dig
Det er bare minus at man skal transportere den så langt når den skal have sit købstjek efter en mdr-tid osv...men man sparer jo en del kr 

mikey skrev:Hmm..der er jo selvfølgelig SCO fra Bilka, men dem har jeg ikke hørt så meget godt om, men skulle være udemærket.
Jeg skrev:Jeg har kun 1 ting at sige: hold dig langt væk fra SCO. Magen til billigt skrammel skal man virkelig lede intenst efter. Mit bagdæk er begyndt at blive skævt igen efter jeg fik det skiftet sidste forår. Det kostede vist 250 kr hos den lokale cykelsmed, og hvis dækket skal skiftes hvert 1-2 år, bliver det hurtigt en meget dyr cykel...

mikey skrev:8800 skrev:Mikey, min sidste eller forrige cykel var fra Aalestrup! :mrgreen: Det er ikke så langt fra min fødeby :)
Rades har du pics af den ?
Og tak for de mange inputs gutter, keep'em coming! =D>
Orh hvaOppe ved Knåseren? (Jesper?) .. total ynglingsby Aalestrup - kommer selv fra egnen, bare fra den anden side end dig
![]()
Så ska du da bare ha købt den der igenDet er bare minus at man skal transportere den så langt når den skal have sit købstjek efter en mdr-tid osv...men man sparer jo en del kr

Karl Æg skrev:mikey skrev:Hmm..der er jo selvfølgelig SCO fra Bilka, men dem har jeg ikke hørt så meget godt om, men skulle være udemærket.
viewtopic.php?t=17043&highlight=cykelJeg skrev:Jeg har kun 1 ting at sige: hold dig langt væk fra SCO. Magen til billigt skrammel skal man virkelig lede intenst efter. Mit bagdæk er begyndt at blive skævt igen efter jeg fik det skiftet sidste forår. Det kostede vist 250 kr hos den lokale cykelsmed, og hvis dækket skal skiftes hvert 1-2 år, bliver det hurtigt en meget dyr cykel...
Hva, sømand, hører du ikke efter når man taler til dig?![]()
SCO ftl!

mikey skrev:HAHA sorry
Men har også hørt fra andre at de skulle være udemærket - men ikke noget at råbe hurra for
....så det er jo et vurderings spørgsmål

8800 skrev:Jep! kan dog ikke huske om han havde forretningen dengang jeg købte. Han er ret aggressiv når han spiller bold![]()
Hvor er du fra Mikey?
Kender ham ikke så vildt godt, men kender nogle som han har spillet bold med.

mikey skrev:8800 skrev:Jep! kan dog ikke huske om han havde forretningen dengang jeg købte. Han er ret aggressiv når han spiller bold![]()
Hvor er du fra Mikey?
hehe - ja det er han sikkertKender ham ikke så vildt godt, men kender nogle som han har spillet bold med.
Jeg er fra Nørager-egnen, hvis det skal være helt rigtig

Lithium skrev:8800 skrev:Ja udover politikauktioner, hvor kan man så finde hæderlige cykler til en rimelig penge?
her:
viewtopic.php?t=11129&start=540
ved ikke hvad den koster

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster