Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1391
Medlemmer: 1
Skjulte: 0
Gæster: 1390

Følg bodybuilding.dk på

God Test Booster?

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Lovlige test boosterer, virker de? Og er der nogle anbefalinger?

Jeg ved at de ikke kan hæve test niveauet unaturligt højt, men at hæve det en smule kunne måske være en fordel.

Eller er det spild af penge eftersom kroppens test balance er god, når man som mig er en sund og bb knægt på de 18?

:8

Reputation point: 0

Træner her: Hadsten Motionsforening

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Der er mange meninger om det, og der er vist studier som peger begge veje.

Personlig tror jeg ikke på det.
Thomas Bay
Idrætsfysioterapeut og fysisk træner
Indehaver af Sport112.dk, FysioDanmark Holstebro og FysioDanmark Videbæk
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007

Reputation point: 25

Geografisk sted: Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00

Bay skrev:Der er mange meninger om det, og der er vist studier som peger begge veje.

Personlig tror jeg ikke på det.

Bodybuilding.com fortæller selvfølgelig at det er et ekstrem supplement der næsten er farligt (vi snakker de lovlige her).. Men jeg ved sgu ikke helt.

Stoler sgu lidt mere på BB.dk's brugere, så ville bare høre.

At booste test uden brug af ulovlige medikamenter lyder jo rimerli godt

Hvis du er nysgerrig så prøv det. Mange af sådan nogen produkter tror jeg ærlig talt skal prøves, for nogen siger det bare er fantastisk. Andre siger så at det er som at kaste penge ud a vinduet.

You be the judge.
Overthinkers are rarely those who train hard enough to actually get results

Træner her: Anger Mangement

Hvad er det for noget?
Brugeravatar

Træner her: Chandre Fitness

Jeg har brugt M-Stak op til flere gange, og starter på en ny omgang imorgen :)
Månedens skribent: August 2008 Månedens skribent: Oktober 2008 Månedens skribent: Januar 2009

Reputation point: 10

Træner her: Ultimate Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 200.00

Poliquin skrev:Jeg har brugt M-Stak op til flere gange, og starter på en ny omgang imorgen :)

har du mærket en virkning, eller ja self har du det, siden du begynder igen, men kan du beskrive lidt :)

Jeg mener ikke du vil få noget ud af det, da dit test niveau i forvejen er så højt som det kan blive, da du er i din prime alder. Tror ikke man får noget ud af sådanne produkter før man når en hvis alder.
Brugeravatar
Månedens skribent: August 2009

Reputation point: 302

Moqensen skrev:Jeg mener ikke du vil få noget ud af det, da dit test niveau i forvejen er så højt som det kan blive, da du er i din prime alder. Tror ikke man får noget ud af sådanne produkter før man når en hvis alder.

Det læste jeg også på bb.com, og at man ville få mest gavn af det når man rammer de 30 stykker.

For meget test skulle vist også kunne omdanne sig til estrogen, det stod der i hvert fald, ville sgu være surt :lol:

Såvidt jeg er orienteret, virker det umiddelbart kun på i forvejen lavt test-niveau, dvs skyder det op på normalniveau, og det er inkonsistente resultater. Tilgengæld er der vist lidt mere effekt på dyr, men det er jo som sædvanligt langt fra det samme som at have effekt på mennesker
"Smeden er nærmest verdensmester i at fyre lort af."
- The Juice
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2008 Månedens skribent: April 2008 Månedens skribent: December 2008
Moderator

Reputation point: 5

Geografisk sted: KBH

Træner her: DTU fitness
The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Dødløft: 190.00

Galleri: Vis galleri (4)

Smeden skrev:Såvidt jeg er orienteret, virker det umiddelbart kun på i forvejen lavt test-niveau, dvs skyder det op på normalniveau, og det er inkonsistente resultater. Tilgengæld er der vist lidt mere effekt på dyr, men det er jo som sædvanligt langt fra det samme som at have effekt på mennesker

well that sucks :)

Så er der sådan et studie her

Brown GA, Vukovich MD, Reifenrath TA, Uhl NL, Parsons KA, Sharp RL, King DS.

Effects of anabolic precursors on serum testosterone concentrations and adaptations to resistance training in young men.
Int J Sport Nutr Exerc Metab. 2000 Sep;10(3):340-59. skrev:
The effects of androgen precursors, combined with herbal extracts designed to enhance testosterone formation and reduce conversion of androgens to estrogens was studied in young men. Subjects performed 3 days of resistance training per week for 8 weeks. Each day during Weeks 1, 2, 4, 5, 7, and 8, subjects consumed either placebo (PL; n = 10) or a supplement (ANDRO-6; n = 10), which contained daily doses of 300 mg androstenedione, 150 mg DHEA, 750 mg Tribulus terrestris, 625 mg Chrysin, 300 mg Indole-3-carbinol, and 540 mg Saw palmetto. Serum androstenedione concentrations were higher in ANDRO-6 after 2, 5, and 8 weeks (p <.05), while serum concentrations of free and total testosterone were unchanged in both groups. Serum estradiol was elevated at Weeks 2, 5, and 8 in ANDRO-6 (p <.05), and serum estrone was elevated at Weeks 5 and 8 (p <.05). Muscle strength increased (p <.05) similarly from Weeks 0 to 4, and again from Weeks 4 to 8 in both treatment groups. The acute effect of one third of the daily dose of ANDRO-6 and PL was studied in 10 men (23 +/- 4 years). Serum androstenedione concentrations were elevated (p <.05) in ANDRO-6 from 150 to 360 min after ingestion, while serum free or total testosterone concentrations were unchanged. These data provide evidence that the addition of these herbal extracts to androstenedione does not result in increased serum testosterone concentrations, reduce the estrogenic effect of androstenedione, and does not augment the adaptations to resistance training.
Ikke alene er der ingen øgning i testosteron, der er søreme også en øgning i østrogen. :lol:
"Smeden er nærmest verdensmester i at fyre lort af."
- The Juice
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2008 Månedens skribent: April 2008 Månedens skribent: December 2008
Moderator

Reputation point: 5

Geografisk sted: KBH

Træner her: DTU fitness
The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Dødløft: 190.00

Galleri: Vis galleri (4)

Smeden skrev:Så er der sådan et studie her

Brown GA, Vukovich MD, Reifenrath TA, Uhl NL, Parsons KA, Sharp RL, King DS.

Effects of anabolic precursors on serum testosterone concentrations and adaptations to resistance training in young men.
Int J Sport Nutr Exerc Metab. 2000 Sep;10(3):340-59. skrev:
The effects of androgen precursors, combined with herbal extracts designed to enhance testosterone formation and reduce conversion of androgens to estrogens was studied in young men. Subjects performed 3 days of resistance training per week for 8 weeks. Each day during Weeks 1, 2, 4, 5, 7, and 8, subjects consumed either placebo (PL; n = 10) or a supplement (ANDRO-6; n = 10), which contained daily doses of 300 mg androstenedione, 150 mg DHEA, 750 mg Tribulus terrestris, 625 mg Chrysin, 300 mg Indole-3-carbinol, and 540 mg Saw palmetto. Serum androstenedione concentrations were higher in ANDRO-6 after 2, 5, and 8 weeks (p <.05), while serum concentrations of free and total testosterone were unchanged in both groups. Serum estradiol was elevated at Weeks 2, 5, and 8 in ANDRO-6 (p <.05), and serum estrone was elevated at Weeks 5 and 8 (p <.05). Muscle strength increased (p <.05) similarly from Weeks 0 to 4, and again from Weeks 4 to 8 in both treatment groups. The acute effect of one third of the daily dose of ANDRO-6 and PL was studied in 10 men (23 +/- 4 years). Serum androstenedione concentrations were elevated (p <.05) in ANDRO-6 from 150 to 360 min after ingestion, while serum free or total testosterone concentrations were unchanged. These data provide evidence that the addition of these herbal extracts to androstenedione does not result in increased serum testosterone concentrations, reduce the estrogenic effect of androstenedione, and does not augment the adaptations to resistance training.
Ikke alene er der ingen øgning i testosteron, der er søreme også en øgning i østrogen. :lol:

Wow! Hvor man kan købe den slags henne? :D :mrgreen:
Thomas Bay
Idrætsfysioterapeut og fysisk træner
Indehaver af Sport112.dk, FysioDanmark Holstebro og FysioDanmark Videbæk
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007

Reputation point: 25

Geografisk sted: Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00