Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

peter n skrev:Du starter med vægten langt foran dit tyngdepunkt. Det betyder, at stangen begynder at gynge tilbage når du løfte den fra jorden, dit tyngdepunkt kommer fremad, og din lænd kommer til at tage det hårde slæb. Få stangen så tæt på tyngdepunktet som muligt før du løfter den.

Benjamin Reilly skrev:peter n skrev:Du starter med vægten langt foran dit tyngdepunkt. Det betyder, at stangen begynder at gynge tilbage når du løfte den fra jorden, dit tyngdepunkt kommer fremad, og din lænd kommer til at tage det hårde slæb. Få stangen så tæt på tyngdepunktet som muligt før du løfter den.
Men er det godkendt?

peter n skrev:Benjamin Reilly skrev:peter n skrev:Du starter med vægten langt foran dit tyngdepunkt. Det betyder, at stangen begynder at gynge tilbage når du løfte den fra jorden, dit tyngdepunkt kommer fremad, og din lænd kommer til at tage det hårde slæb. Få stangen så tæt på tyngdepunktet som muligt før du løfter den.
Men er det godkendt?
Det' go'kendt..
.. meeen tænk lige over det næste gang du løfter, TS. Det vil gøre dit løft pænere og lettere, og din lænd vil takke dig.

NicolaiL skrev:peter n skrev:Benjamin Reilly skrev:peter n skrev:Du starter med vægten langt foran dit tyngdepunkt. Det betyder, at stangen begynder at gynge tilbage når du løfte den fra jorden, dit tyngdepunkt kommer fremad, og din lænd kommer til at tage det hårde slæb. Få stangen så tæt på tyngdepunktet som muligt før du løfter den.
Men er det godkendt?
Det' go'kendt..
.. meeen tænk lige over det næste gang du løfter, TS. Det vil gøre dit løft pænere og lettere, og din lænd vil takke dig.
Tusind tak for den konstruktive kritik, det er da ihvertfald noget jeg kan bruge til noget :-)
Det er vel bare at jeg skal tættere på selve stangen i startposition? Eller er jeg galt på den ??

andreas7074 skrev:Alle dødløft er som sådan "godkendt" hvis du får det op i toppositionen uden at lade stangen vile på knæene/lårene undervejs.

peter n skrev:NicolaiL skrev:peter n skrev:Benjamin Reilly skrev:peter n skrev:Du starter med vægten langt foran dit tyngdepunkt. Det betyder, at stangen begynder at gynge tilbage når du løfte den fra jorden, dit tyngdepunkt kommer fremad, og din lænd kommer til at tage det hårde slæb. Få stangen så tæt på tyngdepunktet som muligt før du løfter den.
Men er det godkendt?
Det' go'kendt..
Tusind tak for den konstruktive kritik, det er da ihvertfald noget jeg kan bruge til noget :-)
Det er vel bare at jeg skal tættere på selve stangen i startposition? Eller er jeg galt på den ??
Ja, og forsøg at hold vægten længere tilbage på foden, og starte løftet med (en smule) mere lodrette skindeben.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster