Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

(det smager jo af **** så, fat det dog)
SpotBuddy skrev:Syns Mutant Whey er ret godt (håber ikke det er for meget reklame for andre mærker end de tilladte).
Smagen kan måske godt være lidtengang imellem men det er ok billigt.
Syns dog ikke om amerikanerenes tendens til at foreslå at alt på pulver skal blandes med vand(det smager jo af **** så, fat det dog)

andreas7074 skrev:SpotBuddy skrev:Syns Mutant Whey er ret godt (håber ikke det er for meget reklame for andre mærker end de tilladte).
Syns dog ikke om amerikanerenes tendens til at foreslå at alt på pulver skal blandes med vand(det smager jo af **** så, fat det dog)
Bruger faktisk også Mutant Whey lige pt. Det var på tilbud på (Link slettet af admin)![]()
Dat chokolate taste be nasty some times.

SpotBuddy skrev:andreas7074 skrev:SpotBuddy skrev:Syns Mutant Whey er ret godt (håber ikke det er for meget reklame for andre mærker end de tilladte).
Bruger faktisk også Mutant Whey lige pt. Det var på tilbud på (Link slettet af admin)![]()
Dat chokolate taste be nasty some times.
yup, men hvis man skal forkæle sig selv kan man blande det med vand og isterninger og så blende møget.... for så smager det jo slet ikke af lort med isklumper.....
nasty americans....
det så gaineren men det smager ens

TheCzech skrev:Har kun brugt Bodylab de sidste mange år.

SpotBuddy skrev:TheCzech skrev:Har kun brugt Bodylab de sidste mange år.
Hvordan er deres Kreatin forresten? Med andre mærker har jeg oplevet at den ligefrem blev tykkere når den blev mixet i vand, og overvejer lidt at starte med noget kreatin.

TheCzech skrev:SpotBuddy skrev:TheCzech skrev:Har kun brugt Bodylab de sidste mange år.
Hvordan er deres Kreatin forresten? Med andre mærker har jeg oplevet at den ligefrem blev tykkere når den blev mixet i vand, og overvejer lidt at starte med noget kreatin.
Jeg rører bare rundt 2 gange med en ske og smider det ned. Der er ingen problemer. Det opløses fint og man lægger ikke mærke til det.
. Så må det blive noget bodylab når nu mit bulk begynder igen
SpotBuddy skrev:TheCzech skrev:SpotBuddy skrev:TheCzech skrev:Har kun brugt Bodylab de sidste mange år.
Jeg rører bare rundt 2 gange med en ske og smider det ned. Der er ingen problemer. Det opløses fint og man lægger ikke mærke til det.
Great, blev træt af at man stort set skulle børste tænder hver gang efter at have drukket noget andet jeg havde. Så må det blive noget bodylab når nu mit bulk begynder igen

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 66 gæster