Here we go:
I stedet for morgen kaffe anbefaler
jeg "Yogi Green Energy", grøn the med urter og Guarana.
midt på dagen Yogi Green Balance med urter og Kombucha og alm koffeinindhold.
når der er urter iblandet den grønne the forsvinder den lidt hårde smag som den rene grønne the kan indeholde. Husk kun at lade den grønne the trække 2-3 min.
Pukka Tea laver en særdeles velsmagende grøn the, "Protect" med jasmin, grøn the og forskellige urter.
Alm urte the kan klart anbefales at købe løst hos matas eller helsekost forretning,
hvor de ovenstående mærker også kan købes.
"Stomach Ease" fra Yogi er god efter et måltid, tager den oppustede mave fornemmelse meget hurtigt.
"Bedtime" fra Yogi Tea indeholder forskellige afslappende urter, dejlig mint og kamille smag til de sene aften timer uden koffein.
"Detox" er helt fantastisk hvis man tager en periode hvor man undgår sukker, alkohol og gerne vil rense ud, denne må dog kun nydes i max en måned.
om aftenen når man har brug for lidt sødt men vil undgå kaffe latte anbefaler jeg en sweet chai tea, også gerne fra Yogi, evt med varm skummet mælk og sødemiddel,
Yogi har ligeledes lavet en "Cocoa tea" som med lidt varm mælk og sødemiddel smager så tæt på varm kakao som muligt men uden alle de dårlige kcal.
kunne fortsætte i det endelige med at anbefale the til forskellige formål.
Har nok en the fetisch.