Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Nicklas4L skrev:Ja. http://www.livestrong.com/article/52634 ... ecomastia/.

Larsjensen skrev:Det faktisk ikke altid det går væk, du kan have det resten af livet.
Men heldigvis hvis det generer dig ligeså meget som det gjorde ved mig, kan det fjernes med kirugi som jeg også fik

andreas7074 skrev:Larsjensen skrev:Det faktisk ikke altid det går væk, du kan have det resten af livet.
Men heldigvis hvis det generer dig ligeså meget som det gjorde ved mig, kan det fjernes med kirugi som jeg også fik
Betalte du selv for det?

Larsjensen skrev:Man kan ikke forvære gyno

Larsjensen skrev:jeg er næsten sikker på man ikke selv kan forvære gyno.

Stenalt skrev:Larsjensen skrev:jeg er næsten sikker på man ikke selv kan forvære gyno.
OK. Men du tager fejl.

Larsjensen skrev:forklar

Larsjensen skrev:jeg enig i, at det kan forværes at steroider ja, men det andet er noget bullshit

Larsjensen skrev:Jeg ikke nok inde i faget, så kan ikke komme med begrundelser da jeg ikke ved hvad tingene heller hedder. Men har fået, at vide op til flere gange af lægen/lægerne at det ikke kan forværes medmindre man tilsætter kroppen noget som steroider. Jeg ved det pga. jeg har haft det og fået fjernet det

A Menace To Chicken skrev:Stenalt, du er (mig bekendt) læge - hvorfor forklarer du ikke bare lige ud af posen, hvordan tingene hænger sammen, i stedet for at stille små, ledende retoriske spørgsmål til folk, med det formål at få dem ud på tynd is - for derefter at fremstille dem som idioter?
Det ville gøre det hele meget nemmere.

Stenalt skrev:A Menace To Chicken skrev:Stenalt, du er (mig bekendt) læge - hvorfor forklarer du ikke bare lige ud af posen, hvordan tingene hænger sammen, i stedet for at stille små, ledende retoriske spørgsmål til folk, med det formål at få dem ud på tynd is - for derefter at fremstille dem som idioter?
Du kan have ret.
Afhænger nok lidt af hvilket humør jeg er i. Nogle gange har jeg overskud til at komme med større forklaringer, andre gange synes jeg bare det er fint at udstille idoterne, som det de er, således at folk ved at deres råd ikke er de bedste.
Med det sagt, så kommer jeg allerede i mit andet indlæg i denne tråd med en, omend kort, forklaring.

Stenalt skrev:A Menace To Chicken skrev:Stenalt, du er (mig bekendt) læge - hvorfor forklarer du ikke bare lige ud af posen, hvordan tingene hænger sammen, i stedet for at stille små, ledende retoriske spørgsmål til folk, med det formål at få dem ud på tynd is - for derefter at fremstille dem som idioter?
Du kan have ret.
Afhænger nok lidt af hvilket humør jeg er i. Nogle gange har jeg overskud til at komme med større forklaringer, andre gange synes jeg bare det er fint at udstille idoterne, som det de er, således at folk ved at deres råd ikke er de bedste.
Med det sagt, så kommer jeg allerede i mit andet indlæg i denne tråd med en, omend kort, forklaring.

andreas7074 skrev:Det var da en underlig mentalitet. Der er desuden få reelle "råd" i denne tråd, da det mest af alt handler om personlige erfaringer.
Derudover; er der lavet studier omhandlende sammenhængen mellem fedtmængde/procent og forhøjet østrogenniveau?

Stenalt skrev:andreas7074 skrev:Det var da en underlig mentalitet. Der er desuden få reelle "råd" i denne tråd, da det mest af alt handler om personlige erfaringer.
Derudover; er der lavet studier omhandlende sammenhængen mellem fedtmængde/procent og forhøjet østrogenniveau?
Det kan du have lov til at mene.
Det kan du jo finde ud af: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed

<3
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 36 gæster