Chewbacca skrev:Søren pedersen skrev:Hele FB er desværre alt for let at hacke, der findes 100 vis af forskellige torrents med programmer som virker fint til at hacke FB, Det er nærmest sørgeligt at det er så let.
En god sikkerheds ting er at have sine private billeder på et externt drev som man har fra når man ikke bruger det, for lad os se det i øjnene, det er ikke svært at få adgang til folks computere, selv om de både har Hide my ass, springene ip, firewall, det er bare et spørgsmål om at hente det rigtige stykke værktøj fra DHC, så kan man ydmyge selv de bedte computerejere på grusomme måder.
Min ven og jeg vi hacker jævnligt hinanden for sjovt, lige fra at få deres drev til at åbne og lukke konstant, bytte om på funktionerne på hinandens tastratur osv, Hver gang han tænder sin computer så kommer der et billede frem af mig hvor jeg smiler, så står der at jeg elsker ham, Det må han finde sig i hver gang han tænder sin computer med net på.
Min computer spiller Pas på den knald røde gummibåd indimellem på fulde knald

Så den eneste sikre vej er at gemme det et andet sted.
Selv banken er let at hacke, det svære er at slippe fra det, det er langt over mine evner, og noget jeg aldrig ville rode med.
mvh
Så du kan hacke en bank, men ikke ændre en youtube video fra privat til offentlig?

Jeg bruger ikke Youtube ret meget, det er min Kones konto, så og finde rundt i deres knapper og hacke er 2 meget forskellige ting, hvis jeg vil ind på en andens FB konto, så sætter man bare FB hack programmet til, det er et tryk på et par knapper, og så er den inde med det samme.
Jeg kan som sådan ikke hacke en bank, men jeg kan lige som alle andre downloade programmet og lade det køre i et par minutter, så er man inde, Jeg tør dog ikke bruge det, for i tilfælde af den slags kriminalitet, så bruger politiet samme program som jeg hacker med til at spore med, så det tager få minutter, så ved de hvor jeg kan findes samt har fuld adgang til min computer de retter så lige mine administrator adgange, sletter min Slui og sætter deres ind, så har de fuld kontrol, det er lidt begynder stadiet.
Du kan finde lortet på youtube punkt for punkt, bare søg slui, så kan du lære tingene let, så sørger du først lige for at have kontrollen over din egen computer først, og så lige en adgangs hacker så er du kørerne.
Her kan du finde slui og ændre dine beføjelser samt fjerne andres:
https://www.youtube.com/watch?v=bNynB8ZqipkTorrent til Programmet kan du bare Google, det er gratis, og arbejder perfekt sammen med Mozilla firebug, så er det jo bare at højre klikke vælg inspicer element og ændre lige hvad du vil osv, det er altid sjovt at ændre hvad ens venner på FB skriver til andre
Enjoy
mvh