Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Pind skrev:Du har ikke fået "expanded rib cage"..

Ioxer skrev:du kan ikke træne dine ribben bredere. Måske er du bare mere opmærksom på din kropsholdning når du kigger dig i spejlet, hvorved du løfter brystet, så dine ribben prominerer mere end før i tiden.

Santo skrev:Det kan sagtens være øget opmærksomhed og/eller øget muskelmasse i området. Det er jo ikke noget jeg har tænkt over tidligere, og jeg har jo fået øget muskelmasse over hele kroppen. Så når jeg tænker over det, er det nok i hvert fald en stor del af forklaringen.
Jeg har bare sådan en følelse af at ribbenene også er blevet trukket længere ud. Hvis jeg fx presser på ribbenene kan jeg jo også med presset gøre dem smallere, så tænkte om det var muligt at jeg ved nogle øvelser har udvidet dem![]()
… i øvrigt lige et lille venligt tak for de dumsmarte replies der også kom på banen. Jeg håber I selv fik ligeså meget ud af det, som jeg gjorde ;)

Santo skrev:… i øvrigt lige et lille venligt tak for de dumsmarte replies der også kom på banen. Jeg håber I selv fik ligeså meget ud af det, som jeg gjorde ;)

Einhill skrev:Santo skrev:… i øvrigt lige et lille venligt tak for de dumsmarte replies der også kom på banen. Jeg håber I selv fik ligeså meget ud af det, som jeg gjorde ;)
Vi fik da ihvertfald alle et godt grin ud af det...
hvis du kan presse dine ribben så meget, at du kan se forskel i bredden, så skal du gå til lægen.

øget muskelmasse og lavere fedtprocent 

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster