Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1320
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1318

Følg bodybuilding.dk på

Har jeg startet en umulig opgave?

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hey!

Ja, nu er jeg kommet godt i gang med min træning igen, og har været oppe at træne 3 gange denne uge, efter motivation fra jer drenge her inde =D> Tak for det, det er sgu dejligt at komme i gang igen!

Nu står jeg bare med et problem... Efter et år væk fra træning og motion overhovedet, er den veltrænede krop jeg havde blevet til en lad krop med en semi delle omkring maven, specielt hvis jeg sidder ned får jeg bildæk - og mit bryst er blevet fuglebryst og skuldre og arme er blevet godt spinkle..! Jeg står og kigger mig i spejlet, og siger til mig selv, nu skal ølmaven væk og bryst, skuldre og arme skal trænes op! Yeah!!

Men er det ikke en umulig opgave? Jeg mener, jeg kan vel ikke tabe mig og få ølmaven væk samtidig med jeg træner min krop større med vægtløftning?

Vægttab = Cut
Blive større = Bulk

Fuck, hvad gør jeg? Jeg orker jo ikke ligefrem at blive federe pt. for at cutte mig ned til efteråret... Nej jeg vil tabe mig, men også være større! Hmm..

Nogle ting man skal overveje/gøre? skal man køre en blanding med træning og cardio? Eventuelt nogle erfaringer i kan komme med med programmer osv.?
It's a man's obligation to stick his boneration in a women's separation; this sort of penetration will increase the population of the younger generation.
Brugeravatar

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

En ting ad gangen.

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Du kunne prøve at zigzagge med dit kalorieindtag? :)
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.

Læg dig i et moderat kalorieoverskud og giv den gas med træningen - så skal fedtet nok ryge samtidig; specielt fordi du har haft en vis størrelse og form før (muscle memory er ikke længere blot en hypotese, men er blevet bevist).

Jeg har efterhånden set et utal af gange at folk der starter op med at træne igen efter en længere tids pause lynhurtigt smider fedt og pakker masse på.

NBM herinde fra er et godt eksempel. Han har ikke sparet på kalorierne efter en længere pause og han har ikke lavet andet end at smide fedt og pakke masse på siden han gik igang igen i januar.
Sidst rettet af essensen 16. apr 2011, 21:29, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Månedens skribent: Januar 2008 Månedens skribent: Februar 2009 Månedens skribent: September 2009
Admin

Reputation point: 75

Geografisk sted: Copenhagen

Træner her: The Gym

essensen skrev:Læg dig i et moderat kalorieoverskud og giv den gas med træningen - så skal fedtet nok ryge samtidig; specielt fordi du har haft en vis størrelse og form for (muscle memory er ikke længere blot en hypotese, men er blevet bevist).

Jeg har efterhånden set et utal af gange at folk der starter op med at træne igen efter en længere tids pause lynhurtigt smider fedt og pakker masse på.

NBM herinde fra er et godt eksempel. Han har ikke sparet på kalorierne efter en længere pause og han har ikke lavet andet end at smide fedt og pakke masse på siden han gik igang igen i januar.

Okay, det lyder sgu interessant... Når du siger et moderat kcal-overskud er det vel max en 300-500 kcal over? Og så siger du giv den gas med træningen, mener du der også cardio/motion, eller generelt bare træning med vægte?

Tak for jeres indlæg.. =D> :dope:
It's a man's obligation to stick his boneration in a women's separation; this sort of penetration will increase the population of the younger generation.
Brugeravatar

Ingen grund til at lægge i mere end 250-300~ kcal overskud.
Uddannet Sportsmassør - Fra Frederiksberg.
250DKK/1 time fysiurgisk massage.
Skriv en PM hvis det har interesse.
Brugeravatar

Reputation point: 235

Geografisk sted: Frederiksberg

Træner her: TarGet Fitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 1337.00
- Squat: 1337.00
- Dødløft: 1337.00

Du skal bare træne og tænke over hvad du putter ind i munden. Den umulige opgave er en god titel på at tabe sig og at se mere muskuløs ud.
Mr BB Statue siger, træn hårdt spis fornuftigt og sov godt.
Brugeravatar

Geografisk sted: DK

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 160.00

Uanset hvad dit mål er, så er det fordelagtigt at kombinere din vægttræning med cardio(ikke nødvendigvis lige efter hinanden eller overhovedet på den samme dag).
The only time "success" comes before "work" is in the dictionary.

Bone-14 skrev:Ingen grund til at lægge i mere end 250-300~ kcal overskud.

Jeg har haft ret gode erfaringer med højt kcal indtag, gerne omkring de ~500+ i overskud.

Reputation point: 40

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00

Så det i siger er at ved at lægge i et moderat kcal overskud blir jeg jo (forhåbentligt) større igen, men samtidig kan jeg smide ølmaven? Nu er det ikke fordi jeg tvivler på jeres viden, men i mine øre hænger det ikke så voldsomt sammen? :) men det er jo nok korrekt?

Altså mit mål er at træne mig større og samtidig smide ølmaven. Hvis i mener man kan det på samme tid ved at træne systematisk og lægge i kcal overskud, så er det jo genialt!

Og ja self. skal der cardio på programmet. Men har pt. Trukket mig tilbage i centeret efter et års pause pga. arbejde og vil gerne starte kampen om at komme tilbage til min gamle form (mit profilbillede) men skal ikke drukne min lyst lige nu med at bide for stort over æblet :D så starter roligt op. Kom i centeret tre gange denne uge, og det var for mig en kæmpe sejr! :)
Brugeravatar

method skrev:Så det i siger er at ved at lægge i et moderat kcal overskud blir jeg jo (forhåbentligt) større igen, men samtidig kan jeg smide ølmaven? Nu er det ikke fordi jeg tvivler på jeres viden, men i mine øre hænger det ikke så voldsomt sammen? :) men det er jo nok korrekt?

Altså mit mål er at træne mig større og samtidig smide ølmaven. Hvis i mener man kan det på samme tid ved at træne systematisk og lægge i kcal overskud, så er det jo genialt!

Og ja self. skal der cardio på programmet. Men har pt. Trukket mig tilbage i centeret efter et års pause pga. arbejde og vil gerne starte kampen om at komme tilbage til min gamle form (mit profilbillede) men skal ikke drukne min lyst lige nu med at bide for stort over æblet :D så starter roligt op. Kom i centeret tre gange denne uge, og det var for mig en kæmpe sejr! :)

Det tror jeg bestemt ikke er umuligt... som Essensen siger sker der sjove ting, når man har været i god form og bare skal ramme samme status igen. Bare giv den gas :)
Brugeravatar

essensen skrev:Læg dig i et moderat kalorieoverskud og giv den gas med træningen - så skal fedtet nok ryge samtidig; specielt fordi du har haft en vis størrelse og form før (muscle memory er ikke længere blot en hypotese, men er blevet bevist).

Haha pudsigt.
Præcis det samme jeg ville sige efter jeg læste første post.
CLEAN AND ALWAYS WILL BE
Brugeravatar

Træner her: Hulen

Galleri: Vis galleri (5)

du kan eventuelt prøve at søge lidt under carb cycling eller zigzag som de kalder det .... jeg har selv lavet min kost ud fra nogle af de ting de nævner i carb cycling... får 2900kcal på træningsdag med mange carbs og 2600kcal med meget få carbs og ingen stivelse på ikke træningsdag ...
Brugeravatar

Reputation point: 5

Styrkeliste
- Bænkpres: 155.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 235.00

Jamen tusind tak for jeres svar! :) der skal da bare gives gas så, og med tiden fået flettet noget cardio ind..

Men vil det så sige at muscle memory er så vildt? Det er lidt sygt at tænke på at kroppen kan det, når det aldrig ville være muligt for en helt nystartet at blive større men samtidig smide maven.. Men længe leve muscle memory så :D
Brugeravatar

Præcis.. Når strandsæsonen er ovre, så er det bare om at bulke :D
Brugeravatar

Geografisk sted: Frederiksberg

Træner her: Fitness World Valby

Styrkeliste
- Bænkpres: 72.50