Ja, nu er jeg kommet godt i gang med min træning igen, og har været oppe at træne 3 gange denne uge, efter motivation fra jer drenge her inde
Tak for det, det er sgu dejligt at komme i gang igen!Nu står jeg bare med et problem... Efter et år væk fra træning og motion overhovedet, er den veltrænede krop jeg havde blevet til en lad krop med en semi delle omkring maven, specielt hvis jeg sidder ned får jeg bildæk - og mit bryst er blevet fuglebryst og skuldre og arme er blevet godt spinkle..! Jeg står og kigger mig i spejlet, og siger til mig selv, nu skal ølmaven væk og bryst, skuldre og arme skal trænes op! Yeah!!
Men er det ikke en umulig opgave? Jeg mener, jeg kan vel ikke tabe mig og få ølmaven væk samtidig med jeg træner min krop større med vægtløftning?
Vægttab = Cut
Blive større = Bulk
Fuck, hvad gør jeg? Jeg orker jo ikke ligefrem at blive federe pt. for at cutte mig ned til efteråret... Nej jeg vil tabe mig, men også være større! Hmm..
Nogle ting man skal overveje/gøre? skal man køre en blanding med træning og cardio? Eventuelt nogle erfaringer i kan komme med med programmer osv.?

så starter roligt op. Kom i centeret tre gange denne uge, og det var for mig en kæmpe sejr!