Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Gainshunter skrev:det er de forskellige medier og fitness sider som bare prøver at få folk til at købe et produkt og fortælle om hvor hurtigt man bliver stor

Garik skrev:Du bliver ikke stor på seks måneder. Men du skal ikke tage 20 kilo på på seks måneder heller. Sæt farten ned - ellers bliver du fed.

Blackmoore skrev:et meget bedre spørgsmål er... bliver du stærkere?

Gainshunter skrev:Garik skrev:Du bliver ikke stor på seks måneder. Men du skal ikke tage 20 kilo på på seks måneder heller. Sæt farten ned - ellers bliver du fed.
Et halvt år er cirka 24 uger. Hvis vi siger 20.000/24 så er det 800 gram om ugen. Hvis vi regner med at noget af det så er muskelmasse, så er det jo ikke så langt fra de 500 kalorier i overskud. Men ja du har nok ret, at jeg bør skære lidt ned nu, ville bare gerne tage hurtigt på i starten. Hvad vil du anbefale? 300 i overskud? Og hvad med 200? Er bare bange for at jeg ikke får nok kalorier, da jeg så tænker træningen har været spild. Protein er der helt styr på.

Garik skrev:Gainshunter skrev:Garik skrev:Du bliver ikke stor på seks måneder. Men du skal ikke tage 20 kilo på på seks måneder heller. Sæt farten ned - ellers bliver du fed.
Et halvt år er cirka 24 uger. Hvis vi siger 20.000/24 så er det 800 gram om ugen. Hvis vi regner med at noget af det så er muskelmasse, så er det jo ikke så langt fra de 500 kalorier i overskud. Men ja du har nok ret, at jeg bør skære lidt ned nu, ville bare gerne tage hurtigt på i starten. Hvad vil du anbefale? 300 i overskud? Og hvad med 200? Er bare bange for at jeg ikke får nok kalorier, da jeg så tænker træningen har været spild. Protein er der helt styr på.
Hvem har sagt, man skal ramme 500 kalorier?
Altså det er jo op til dig, men sigter du efter 800 gram, kan du jo stadigvæk godt ramme over og akkumulere en masse unødigt fedt. Sigter du efter 300 gram og går over, er det begrænset, hvor meget ekstra fedt du får.
Så det er op til dig, hvorvidt du har lyst til at smide mere før tid eller smide mindre og bulke videre i længere tid

Forcedreps skrev:Garik skrev:Gainshunter skrev:Garik skrev:Du bliver ikke stor på seks måneder. Men du skal ikke tage 20 kilo på på seks måneder heller. Sæt farten ned - ellers bliver du fed.
Hvem har sagt, man skal ramme 500 kalorier?
Altså det er jo op til dig, men sigter du efter 800 gram, kan du jo stadigvæk godt ramme over og akkumulere en masse unødigt fedt. Sigter du efter 300 gram og går over, er det begrænset, hvor meget ekstra fedt du får.
Så det er op til dig, hvorvidt du har lyst til at smide mere før tid eller smide mindre og bulke videre i længere tid
20 kg er en pæn slat, men han er også kun 19 år og vejede 59 kg. Så man bør nu godt kan se bort fra de 300g hver uge.

Man kan da godt se bort fra det, men så kan man så huske på, at fedtceller aldrig forsvinder og sænker insulinfølsomhed, så hvorfor akkumulere en hel masse i processen?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 34 gæster