Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 904
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 902

Følg bodybuilding.dk på

Hash og træning

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Jeg er interesseret i at vide hvorvidt det er skadeligt at ryge hash, og samtidig bodybuilde. Altså om det er negativt for BB.

Jeg synes selv at det hjælper helt vildt på min bulk. Det gør mig ikke rigtig umotiveret, da jeg typisk først ryger om aften, når det meste er ordnet. Men jeg har hørt folk påstå at det nedsætter testosteronproduktionen. Internettet siger en masse forskelligt, det er noget værre rod. Så jeg tænkte på om nogle af jer er i besiddelse af nogle artikler eller undersøgelser (som ikke er forældede). Hvis ikke det er en myte, overvejer jeg lidt bare at stoppe weed smoking

Kh<3

Reputation point: 10

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Det kan på ingen måde anbefales at ryge hash, lad mig lige starte med at pointere det...

Når det så er sagt, så ryger jeg selv hash, og kender mange der også gør det. Jeg har bare den regel at jeg kun gøre det i weekenderne, og det plejer jeg så at gøre i stedet for at drikke. Jeg kan sgu godt mærke dagen efter jeg vågner hvis jeg har været godt skæv aftenen før, og ville aldrig begynde på det i hverdagene. Og vil også fraråde dig at gøre det, det kan sagtens tage overhånd hvis man ikke har rygrad nok...

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 200.00

Kostplan: Vis kostplan

Det kommer helt an på omfang, tager du det for hyggens skyld engang i mellem har det næppe den store påvirkning på din træning, Arnold var kendt for at ryge end pind under træning engang i mellem. Men går det over i et værre misbrug hvor du ryger hverdag vil det klart påvirke din træning på den ene eller anden måde. Har flere bekendte som selv tager en pind hver aften at falde i søvn på, de bemærker det ikke selv men de er blevet utrolig umotiveret, sløve og dovne af det.

Point: Alt med måde.

Reputation point: 15

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 180.00

Logbog: Vis logbog

Labze skrev:Arnold var kendt for at ryge end pind under træning engang i mellem. .

Under træning? Har du nogen som helst beviser på det?
Jeg ved godt han har røget joints, men jeg har hørt ham udtale det var noget der skete få gange, hvis ikke kun den ene der blev filmet, i et interview. Hvor vidt det er dårligt for testosteron ved jeg ikke, men jeg kan UMULIGT tro det kan være en god ting at være påvirket lige før, under eller efter træning.

Geografisk sted: Danmark

Træner her: Dansk Fitness Vanløse

Tvivler på at det kan være mere skadeligt end en god omgang tæsk til leveren, aka alkohol.
Brugeravatar

Reputation point: 130

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Muscle House Gym

Drenge rolig nu. Jeg er allerede fuldtidshashoman, og har røget hver dag i mange år. Jeg håndterer det helt fint,
det er ikke en bremseklods for mig på nogen måder. Det er det måske for andre, men ikke for mig.

Det jeg efterspørger er ikke holdninger og erfaringer, jeg har jo mine egne, men fakta. Kilder, undersøgelser, links til brugbart materiale jeg kan vurdere ud fra. Primært relevante ting for træningen, som hvorvidt det ændrer test produktionen

Mvh sildopopperen

Reputation point: 10

Forskning tyder på at testosteron falder lidt af kronisk forbrug, og mere af et pludseligt stort forbrug (hva der svarer til ca 7-8g for et menneske). Hvertfald i mus. Og hvor meget det falder er meget forskelligt fra forsøg til forsøg, hvertfald af dem jeg har set.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed?term ... stosterone

That said, im stoned right now.. Priorities, priorities..
tjr skrev:Du vil gerne have større muskler. Det er flot og damerne kan li' det og du bliver mere brugbar som menneske og sværere at slå ihjel.

Geografisk sted: Roskilde

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 105.00
- Dødløft: 130.00

Jeg er selv lige stoppet med at ryge efter godt 10 år, hvor jeg har røget hver dag.. I forhold til gains har jeg ikke kunne mærke nogen forskel, men efter så lang tids forbrug af hash, kan man så mærke en del andre ting, der bliver bedre, ens humør, motivation og sådan er blevet bedre. Dog vil jeg sige, at hvis jeg trænede efter jeg havde røget, så kunne jeg gå i et helt koncentreret mode, hvor jeg faktisk trænede meget mere koncentreret, end hvis jeg ikke var påvirket..

Personligt bliver jeg meget umotiveret for at træne, men jeg kommer dog afsted minimum hver tredje dag. Jeg ønsketænker det til at være en slags dekonditinuering af kroppen ;)
Det sker dog kun når jeg har ferie, ellers ryger jeg kun i weekenderne, og der kan jeg godt komme afsted og træne.

Når jeg ryger, ryger appetitten desværre også ofte. Dog kan jeg ofte tage kilo på, og træningen giver også gode resultater efter sådan en "periode" :)
Jeg drikker heller aldrig, det er nok også en fordel ?

Reputation point: 5

Træner her: Olympia-Gym

Fenzter skrev:Personligt bliver jeg meget umotiveret for at træne, men jeg kommer dog afsted minimum hver tredje dag. Jeg ønsketænker det til at være en slags dekonditinuering af kroppen ;)
Det sker dog kun når jeg har ferie, ellers ryger jeg kun i weekenderne, og der kan jeg godt komme afsted og træne.

Når jeg ryger, ryger appetitten desværre også ofte. Dog kan jeg ofte tage kilo på, og træningen giver også gode resultater efter sådan en "periode" :)

Det lyder mærkeligt det med din appetit forsvinder. Det plejer da at være omvendt gør det ikke? :wink:
Be excellent to each other!
Brugeravatar

Reputation point: 5

Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00

The EctoLion skrev:
Fenzter skrev:Personligt bliver jeg meget umotiveret for at træne, men jeg kommer dog afsted minimum hver tredje dag. Jeg ønsketænker det til at være en slags dekonditinuering af kroppen ;)

Det lyder mærkeligt det med din appetit forsvinder. Det plejer da at være omvendt gør det ikke? :wink:

Jo, når man ryger plejer man at få fråder.. Men efter længere tid, og det bliver hverdag, så ryger appetitten. Har ikke selv prøvet det, men har set det ske mange gange..

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 200.00

Det her studie konkluderer at cannabinoider bredt undertrykker næsten hele det endokrinologiske system. Det undertrykker FSH,LH, T3, IGF-1, væksthormon, androgenreceptorerne selv og testosteron.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/6090909

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster