Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Barkholt skrev:Jeg kan starte med at sige hedegaard æggehvider er ENORMT gode.
æggehviderne kommer fra min fars går. Kan godt love dig det er noget der er godt.
Så køb du bare dem, der er garanteret god kvali her fra.
bare spørg hvis du har flere spørgsmål

Bay skrev:Barkholt skrev:Jeg kan starte med at sige hedegaard æggehvider er ENORMT gode.
æggehviderne kommer fra min fars går. Kan godt love dig det er noget der er godt.
Så køb du bare dem, der er garanteret god kvali her fra.
bare spørg hvis du har flere spørgsmål
Hvor kan man købe dem i 5 Liters dunke?D

HAV skrev:Jeg følger lige lidt med her...

JORD TIL BORD
HEDEGAARD koncernen tager slogan’et om Jord til Bord alvorligt:
HEDEGAARD agro producerer og leverer foderet til hele processen fra rugeri, via opdræt af hønniker og til de æglæggende høner. Vi har udvalgt og indgået kontrakter med ca. 70 landmænd, der udelukkende producerer æg til HEDEGAARD foods. Kontrakter sikrer en stram kvalitetskontrol og høj sikkerhed omkring hygiejne.
De friske æg indsamles dagligt og transporteres i kølebiler til et af Skandinaviens mest moderne ægpakkerier med en kapacitet på mere end 1 million æg i døgnet eller til vores egen ægproduktfabrik.
Alle produkter, der skal frem til kunderne, transporteres samme dag som de er produceret og godkendt. – alt i ubrudt kølekæde.

Kolditz skrev:Det må koste en formue, tror nærmere bageren er nemmest, hvis ikke Metro!

Der er en bager 10 meter fra hvor jeg bor, men det står kun virkelig, virkelig lækre piger i den - så jeg kan ikke tage mig sammen til at gå ind og spørge om de gider sælge æggehvider til mig

Fitness-iver skrev:Nu har jeg ikke læst hele tråden - men jeg ved at Sanovo Foods i Odense laver ren æggehvide pulver. Det er glimrende til æggekager og diverse ting under diæt.
En gang solgte de også protein pulver baseret på æggehvide - satme krads stas- Sværger man fik luft i mavsen...![]()
![]()
![]()
Men hos en hver bager kan man købe æggehvide i større portioner...

Kolditz skrev:Lyder fornuftet. Havde slet ikke tænkt over transporten!![]()
Jeg vil en af dagene prøve en af de nærmeste bagere, mon ikke de har noget stående. En indholdsfortegnelse er altid god! Jeg vil vide hvad jeg putter i munden, sådan er det vel med alt.

Bay skrev:Kolditz skrev:Lyder fornuftet. Havde slet ikke tænkt over transporten!![]()
Jeg vil en af dagene prøve en af de nærmeste bagere, mon ikke de har noget stående. En indholdsfortegnelse er altid god! Jeg vil vide hvad jeg putter i munden, sådan er det vel med alt.
Du kan jo altid google den slags, hvis det ikke er der på

Kolditz skrev:Bay skrev:Kolditz skrev:Lyder fornuftet. Havde slet ikke tænkt over transporten!![]()
Du kan jo altid google den slags, hvis det ikke er der på
Ja det er en mulighed, men det er sjældent du kan finde det præcise, jeg snakker jo ikke kun om protein, kulhydrat og fedt![]()
Jeg vil smide det på panden eller drikke det rent. Det er jo pastauseret så det betyder vel ikke det store.

essensen skrev:Kolditz skrev:Det må koste en formue, tror nærmere bageren er nemmest, hvis ikke Metro!
Der er en bager 10 meter fra hvor jeg bor, men det står kun virkelig, virkelig lækre piger i den - så jeg kan ikke tage mig sammen til at gå ind og spørge om de gider sælge æggehvider til mig
)

Andersbr skrev:essensen skrev:Kolditz skrev:Det må koste en formue, tror nærmere bageren er nemmest, hvis ikke Metro!
Esse... Du skal ikke være bange for det modsatte køn. De er slet ikke så farlige som de ser ud! (har jeg hørt)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 42 gæster