Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1445
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1442

Følg bodybuilding.dk på

Hel kylling/kyllingbryst?

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hej bb

Jeg kommer nok med et dumt spørgsmål igen, men det kan betyde en del hvis det kan passe. En hel kylling på 1200 g, koster 40kr, hvor en kyllingbryst på 400 g, koster næsten det samme, så jeg ville hellere vælge hel kylling for økonomiensskyld, men i hel kylling ligger der 18g protein, og 13g fedt, hvor i kylling brystet ligger der 24 g protein, 1 g fedt. Så kyllingbrystet er lidt bedre indholdmæssigt, men mit spørgsmål er, hvis jeg fjerner hudet fra helt kyllingen, og kun fokusere på at spise det indre, altså der hvor brystet ligger, kan det være et fordel at vælge en hel kylling, og slippe for en del af de fedt g der ligger i?
Sidst rettet af Jonas1 29. nov 2013, 19:28, rettet i alt 2 gange.

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Hvis du giver 100 kroner for 1 kg. kyllingebryst, så køber du det alt for dyrt. Køb i stedet ind når det er på tilbud (omkring 40 kr. pr. kg.).

Desuden er der ikke meget bryst på en kylling på kun 1200 gram, og med det besvær du får ud af det, samt det (i mine øjne) svinske madspild der er i kun at spise brystet, synes jeg slet ikke det giver mening overhovedet at overveje det.
Brugeravatar

Træner her: Motionscentret Kom i Form

Logbog: Vis logbog

MM! skrev:Hvis du giver 100 kroner for 1 kg. kyllingebryst, så køber du det alt for dyrt. Køb i stedet ind når det er på tilbud (omkring 40 kr. pr. kg.).<br abp="771"><br abp="772">Desuden er der ikke meget bryst på en kylling på kun 1200 gram, og med det besvær du får ud af det, samt det (i mine øjne) svinske madspild der er i kun at spise brystet, synes jeg slet ikke det giver mening overhovedet at overveje det.

Det giver også logik i det du skriver, det bare svært at finde tilbud på 1kg kylling fra 100kr til 40 kr :(

MM! skrev:Hvis du giver 100 kroner for 1 kg. kyllingebryst, så køber du det alt for dyrt. Køb i stedet ind når det er på tilbud (omkring 40 kr. pr. kg.).

Desuden er der ikke meget bryst på en kylling på kun 1200 gram, og med det besvær du får ud af det, samt det (i mine øjne) svinske madspild der er i kun at spise brystet, synes jeg slet ikke det giver mening overhovedet at overveje det.

40 kr. pr. kg.? - Det kan vel kun være tilsat lage, ellers vi jeg gerne vide hvor du køber dine kyllinge bryster henne
Brugeravatar

Reputation point: 152

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 117.50
- Dødløft: 157.50

DonKahle skrev:
MM! skrev:Hvis du giver 100 kroner for 1 kg. kyllingebryst, så køber du det alt for dyrt. Køb i stedet ind når det er på tilbud (omkring 40 kr. pr. kg.).

40 kr. pr. kg.? - Det kan vel kun være tilsat lage, ellers vi jeg gerne vide hvor du køber dine kyllinge bryster henne

Fair nok - så koster det måske hele 44 kroner, hvis du trækker lagen fra. Det giver stadig ingen mening at købe en hel kylling og smide det meste væk, om så der var 20% lage i de løse filet'er ;-)
Brugeravatar

Træner her: Motionscentret Kom i Form

Der er da ingen der siger man skal smide det væk, der er massere af muligheder.

Kostplan: Ingen kostplan

Spaghetti skrev:Der er da ingen der siger man skal smide det væk, der er massere af muligheder.

Om han smider det væk eller ej, ændrer ikke på, at det bestemt ikke lyder som en billigere løsning.

Bilka har pt. 4,2kg til 175 kroner, det er 41,67 kr pr kilo. Her er der tilsat 15% lage. - Hvilket stadig er væsentligt billigere og mindre besværligt :)

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 205.00

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 100 gæster