Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Dig og M-85 kunne lave en fødselsgruppe

Dingo skrev:Godt at høre at det er i bedring![]()
Men hvis du fortsætter med at være meget træt, så prøv evt. at få målt din blodprocent (jernindhold), fordi jernmangel kan sagtens give anledning til at føle sig meget søvnig!

Pzyrex skrev:Dingo skrev:Godt at høre at det er i bedring![]()
Men hvis du fortsætter med at være meget træt, så prøv evt. at få målt din blodprocent (jernindhold), fordi jernmangel kan sagtens give anledning til at føle sig meget søvnig!
Hvordan gør jeg det?

Dingo skrev:Pzyrex skrev:Dingo skrev:Godt at høre at det er i bedring![]()
Hvordan gør jeg det?
Nå ja det glemte jeg at skrive![]()
Det er hos lægen.. Så håber ikke du er bange for nåle, for det kræver en blodprøve

Pzyrex skrev:Dingo skrev:Pzyrex skrev:Dingo skrev:Godt at høre at det er i bedring![]()
Hvordan gør jeg det?
Nå ja det glemte jeg at skrive![]()
Det er hos lægen.. Så håber ikke du er bange for nåle, for det kræver en blodprøve
Ikke decideret bange, men jeg er sgu heller ikke glad for dem![]()
Men er det ikke lidt overdrevet at forstyrre - de så meget travle læger - bare for en enkelt blodprøve?

Pzyrex skrev:Jeg bevæger mig langsomt ind i en bedre cirkel: Jeg spiser nogle piller for, for meget mavesyre som I forslag, og jeg spiser nu lidt morgenmad i form af et flute med marmelade + drikker en del vand.
Det har indtil videre virker; jeg brækker mig ikke længere, har dog stadig ondt i mavne, og lidt kvalme om morgenen, og er stadig træt hele tiden, men det er fordi, at jeg simpelthen ikke KAN finde ud af, at gå tideligt i seng ;)

Gunni skrev:Havde du haft blindtarmsbetændelse ville du ikke være i tvivl.

Skunq skrev:Hvad kan skyldes de dårlige søvnvaner? Har du generelt en travl hverdag, hvor du så efterfølgende går hjem og sover et par timer så du ikke kan sove om aftenen?

Pzyrex skrev:Okay tak for jeres svar!
Men mht. kreatin, tror I så ikke det har en indvirkning? Har som sagt været "ON" på kreatin uafbrudt i ½ år, bør jeg tage en pause med det nu? Og vil jeg i så fald miste nogle kilo og styrke?

Misterhamper skrev:Pzyrex skrev:Okay tak for jeres svar!
Men mht. kreatin, tror I så ikke det har en indvirkning? Har som sagt været "ON" på kreatin uafbrudt i ½ år, bør jeg tage en pause med det nu? Og vil jeg i så fald miste nogle kilo og styrke?
Så hold dog den pause! Hvorfor i alverden tror du dog alle folk råder til at holde en pause med det fra tid til anden? Hmmm........ fordi det ikke er smart at være on konstant......? Jeg ved ikke om det har en indvirkning på dit problem, det tvivler jeg på det har, men hold dog de pauser alligevel ffs!! Og om du mister noget styrke og lidt vandvægt gør da fuldstændig ligemeget.

Pzyrex skrev:Misterhamper skrev:Pzyrex skrev:Okay tak for jeres svar!
Så hold dog den pause! Hvorfor i alverden tror du dog alle folk råder til at holde en pause med det fra tid til anden? Hmmm........ fordi det ikke er smart at være on konstant......? Jeg ved ikke om det har en indvirkning på dit problem, det tvivler jeg på det har, men hold dog de pauser alligevel ffs!! Og om du mister noget styrke og lidt vandvægt gør da fuldstændig ligemeget.
Jamen det vil jeg da gøre så. Men jeg synes nu ikke helt det er ligemeget at jeg mister vægt + styrke, det er jo nu engang det jeg træner for at opnå.

Mit gæt vil være, at du enten kører til failure hver eneste gang, eller ikke får ordenlig mad. Har hørt, at man får de der stagnante perioder med failure træning hver gang.Pzyrex skrev:Gør min sgu ikke. Jeg er stiger stort set ikke i styrke, har jeg ikke gjort utorlig længe, men det har nok noget med min træning at gøre, går jeg ud fra ...
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 32 gæster