Hey, Jeg har trænet før men holdt en lang pause og vil gerne igang igen. Mit problem er bare at jeg synes mit bryst ser lidt mærkeligt ud.. Synes den ene har en anden form en den anden og måske er de heller ikke helt samme størrelse og har et lille hul i midten af brystet som jeg tror skyldes at de ikke har samme form.. Den ene er lidt mere firkantet hvor den anden er lidt rundere i det. Vil bare høre hvad jeg evt skal gøre for at få et så stort og symetrisk bryst som muligt. (Skal lige siges jeg self også træner resten af kroppen, men som så mange andre er brystet det jeg er mest øm over for

) Lige pt. Kører jeg fullbody, og mine bryst øvelser er Alm bænk og skrå bænk, begge med håndvægte.
Har vedlagt nogle billeder, (Det skal dog lige siges at jeg synes det ser meget voldsomt ud på de billeder der er taget med blitz, og når jeg strammer brystet helt tæt ind) Synes ikk det ser så galt ud til dagligt (Se evt billede der ikke er taget med blitz, man kan virkelig se forskellen) Men anywayz håber i gider se lidt på dem og evt sige hva jeg kan gøre og hva der er galt og om jeg skal til at køre et andet program eller komme med nogle øvelser eller kost tips eller what ever

Thx
[/img] Ps. Kan se man kun kan tilføje et billede så resten må jeg vil tilføje i "replies"