Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 846
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 844

Følg bodybuilding.dk på

Hjælp søges til pulver.

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hej. Jeg er en fyr på 185 cm høj der vejer omkring de 73-75 kilo. Jeg har et ønske om at komme op og veje omkring de 85-90 kilo. Jeg har det seneste halv års tid kørt en gainer men ikke taget sønderligt meget på. Og nu står jeg så og skal have købt noget pulver, om det er en gainer eller ej er lige meget, resultatet er vigtigst og selvfølgelig må det gerne komme i morgen fremfor dagen efter. Men hvad skal jeg gøre med alt det her pulver snak fx med kreatin osv. og hvad er den hurtigste måde at få taget de rigtige kilo på samtidig med at opnå de bedst mulige resulater hvis disse 2 ting overhovedet kan lykkes på en gang.

På forhånd tak :-)

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Thoorup skrev:Hej. Jeg er en fyr på 185 cm høj der vejer omkring de 73-75 kilo. Jeg har et ønske om at komme op og veje omkring de 85-90 kilo. Jeg har det seneste halv års tid kørt en gainer men ikke taget sønderligt meget på. Og nu står jeg så og skal have købt noget pulver, om det er en gainer eller ej er lige meget, resultatet er vigtigst og selvfølgelig må det gerne komme i morgen fremfor dagen efter. Men hvad skal jeg gøre med alt det her pulver snak fx med kreatin osv. og hvad er den hurtigste måde at få taget de rigtige kilo på samtidig med at opnå de bedst mulige resulater hvis disse 2 ting overhovedet kan lykkes på en gang.

Har det på samme måde. Hellere masse idag end imorgen. Men for mit vedkommende er prolemet kosten. Spiser for lidt, selvom jeg ofte tror jeg får nok ind, så gør jeg slet ikke. Men mere masse er = overskud i protein og kcal. Så hvis jeg var dig ville jeg prøve at tælle (protein kcal) og spise samt drikke (shake) så meget så muligt.

Hvis du har problemer med at spise nok, så drik 4-5 shakes dagligt. Smootie er også en mulighed (blender). Nem og hurtig måde til at få masser af mad. pulver, is, fløde, frugt, havregryn osv blendes.

håber du kunne bruge det til noget.

Reputation point: 30

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 130.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Thoorup skrev:Hej. Jeg er en fyr på 185 cm høj der vejer omkring de 73-75 kilo. Jeg har et ønske om at komme op og veje omkring de 85-90 kilo. Jeg har det seneste halv års tid kørt en gainer men ikke taget sønderligt meget på. Og nu står jeg så og skal have købt noget pulver, om det er en gainer eller ej er lige meget, resultatet er vigtigst og selvfølgelig må det gerne komme i morgen fremfor dagen efter. Men hvad skal jeg gøre med alt det her pulver snak fx med kreatin osv. og hvad er den hurtigste måde at få taget de rigtige kilo på samtidig med at opnå de bedst mulige resulater hvis disse 2 ting overhovedet kan lykkes på en gang.

Hej da jeg bulkede tog jeg weightgainer 2 gange dagligt, og så skal du spise en masse rugbrød gerne 6 stykker om dagen, en masse paste og kød er også godt til at bulke på!

Reputation point: 5

Thoorup skrev:Jeg har det seneste halv års tid kørt en gainer men ikke taget sønderligt meget på.

Har du husket at du skal ligge i kalorieoverskud hvis du vil tage på? Altså det er ikke nok bare at drikke pulveret, hvis du alligevel ligger i 500kcal underskud :)
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 145.00

prøver og se om jeg kan besvare det hele.

1. Valleproteinpulver skal du have, da du har brug for hurtig optagelige proteiner lige efter træning, og om morgen hvis økonomien kan klare det. Hvis du stadig har penge til overs så skaf noget langsomtoptageligt Kaesinproteinpulver til før du går i seng.
2. Weightgainer kan du prøve hvis du bare ikke kan spise nok, og hvis det ikke hjælper, så forøg portionen med 300-400 kcal pr. dag indtil du tager på.
3. Prøv kreatin, hvis du oplever en styrkeforøgelse så brug det, du kan være "ressistent" for kreatin, så du ikke får nogle resultater af det, men giv det et forsøg.

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 180.00

Og husk peanutbutter !!!
Større kaloriebombe finder du ikke mange steder. Og så er det samtidig relativt sundt. Sådan 50g om dagen plus et par shakes, så har du fået 700-1000 kcal ekstra (Afhængig af størrelsen på dine shakes naturligvis). Resten burde nemt kunne spises som normalt.

Reputation point: 20

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 130.00

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster