Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Skinke skrev:Hey.
Jeg har haft det lidt på samme måde, men synes det program til arme her har hjulpet godt:
Biceps:
Pas 1
cheating Barbell curls 5x8
Hammer curl 3x10
Pas 2
Preacher curl 3x10
Incline dumbell curl 3x12
Triceps
Pas 1
Cg bænkpres 5x8
Rope pushdowns 3x10
Pas 2
Franskpres 3x10
Overhead dumbell extentions 3x12
Det køres så self med nogle store tunge basis øvelser i et to split eller tre split.
Det har i hvert fald hjulpet mig:)
Håber du kan bruge det til noget.

Kathain skrev:Pas 1 og pas 2 er måske to forskellige supersets?

baboo skrev:Antallet af sets kommer jo an på frekvensen af armtræningen. 6 set er nok for et fb eller 2split. desuden er det 6 sæt hver anden gang og 8 sæt hver anden gang han foreslår. Jeg ville personligt vælge en (maks to) øvelse(r) og så lave flere sæt.

alexanderd skrev:Har du overvejet at køre programmet "større arme på 12 uger"? Jeg ved selvfølgelig ikke om du vil til at fokusere på armene, men det hjalp mig med et par centimeter, selvom kosten ikke var helt på plads hele programmet igennem

Cosovic skrev:Var igang i to uger, men mistede motivationen fuldstændig.. Det program er ikke noget for mig :s

alexanderd skrev:Cosovic skrev:Var igang i to uger, men mistede motivationen fuldstændig.. Det program er ikke noget for mig :s
Fair nok.
Du kunne evt også bare snuppe et par af biceps, og triceps træningerne fra programmet, som supplement til et andet program. Kreativitet er godt

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 18 gæster