Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Kelto10 skrev:Er begyndt træne for nogle uger siden. Mine løfts atm er:
Squat 65 kg
BP 45 kg
BB Row 45 kg
DL 75 kg
DB Press 14 (i hver hånd)
Jeg synes ikke rigtig jeg kan få mit bænkpres og skulderpres op. Hvis jeg laver 3x5 BP 2 gange på 1 uge, og så kun 1 gang næste uge, så kan jeg ikke øge vægten. Kan jeg ikke her i starten lave det 2 eller 3 gange om ugen? Fordi jeg får aldrig vægten op på den her måde.
Desuden har jeg også meget svært ved at øge min skulderpres. 14 KG virker nærmest lige hårdt hver gang.
Tips?

Kelto10 skrev:Er 21 år, 170 cm og har løftet i nogle uger på SS.

Garik skrev:Får du nok at spise?

ThomasNielsen skrev:Desværre, du bliver ikke hulk over natten. Mål din progression på måneds- og årsbasis frem for træningspas til træningspas.

Kaas95 skrev:ThomasNielsen skrev:Desværre, du bliver ikke hulk over natten. Mål din progression på måneds- og årsbasis frem for træningspas til træningspas.
+1
Kunne ikke have sagt det bedre!
Når jeg ikke syntes jeg er steget i en øvelse i et stykke tid kigger jeg bare tilbage i min kinabog og ser at jeg faktisk stiger, i perioder går det bare langsomt med en øvelse.. Skulderpres er bla. en jeg ikke stiger så ofte i, i forhold til ryg og benøvelser..

Kelto10 skrev:Kaas95 skrev:ThomasNielsen skrev:Desværre, du bliver ikke hulk over natten. Mål din progression på måneds- og årsbasis frem for træningspas til træningspas.
+1
Kunne ikke have sagt det bedre!
Når jeg ikke syntes jeg er steget i en øvelse i et stykke tid kigger jeg bare tilbage i min kinabog og ser at jeg faktisk stiger, i perioder går det bare langsomt med en øvelse.. Skulderpres er bla. en jeg ikke stiger så ofte i, i forhold til ryg og benøvelser..
Ok, troede bare det var meningen jeg skulle putte 2,5 kg på hver gang ;) Får nok svært ved at øge BP alligevel hvis jeg kun laver den 1 gang om ugen.

Borumpas skrev:Det skal du skam også på SS.
Det lyder umiddelbart ikke til, at du har deloadet en eneste gang - hvor længe har du løftet 14 kg håndvægte i OHP?

Taekwondo body skrev:SS Er det ikk billstarr programmet ? Med en hård mandag let onsdag og medium fredag ?

Kelto10 skrev:Taekwondo body skrev:SS Er det ikk billstarr programmet ? Med en hård mandag let onsdag og medium fredag ?
Nej :p

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster