Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1424
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1422

Følg bodybuilding.dk på

Hjælp til engelsk

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

hej, jeg er virkelig ikke den bedste i engelsk, så derfor tænkte jeg, at der sikkert sidder nogle kloge hovedet her inde :D Jeg har skrevet en tekst på dansk og forsøgt mig at oversætte den til engelsk, men hvis der er en som gider tage sig tid til at rette den vil jeg blive SUPER glad!! :hihi:
Jeg ville normalt ikke bruge hjælp til mine opgaver, men da denne karakter er altafgørende for min standpunktskarakter, vil jeg gøre en undtagelse og bruge noget tid på at kigge på eventuelle fejl i finder? :D

DANSK:
If you have nothing to hide, you do not be concerned about increased surveillance - or what ...?
Man kan jo sige, at hvis man ikke har noget at skjule, har man ikke noget at være bange for, men omvendt, hvis ikke man har noget at skjule, hvorfor man så overvåges?
Folk ændrer adfærd, når de ved, de er under observation, og i højere grad bestræber sig på at blive ens og ikke skille sig ud fra mængden, hvilket skader kreativitet og forskellighed. Alle mennesker har desuden brug for at kunne trække sig tilbage fra fællesskabet og få ro til at være sig selv, uden nogen form for overvågning.

Jeg tror ikke at folk tænker over den overvågning vi i forvejen har i samfundet.
Det meste af den overvågning, vi udsættes for, er usynlig. Den foregår på internet og mobiltelefon, via databaser og i offentlige registre og er derfor skjult for borgerne til daglig. Selv kameraerne i det offentlige rum er anbragt så højt og diskret, at de færreste bemærker dem.

Vi bliver overvåget en masse steder som vi måske ikke tænker over i hverdagen, jeg vil derfor fremhæve et par eksempler:
Når vi logger ind på vores Hotmail så registreres al mail og internettrafik. Det ville i princippet svare til at alle vores breve blev udleveret til politiet, hvor de blev åbnet og registreret, før vi fik dem at se.

Og når der dukker kameraer op over alt, svarer det til at staten påbød alle gardiner i alle private boliger.

Når telefonselskaberne overvåger mobilsamtaler og sms, så svarer det jo til at myndighederne krævede udlevering af vores personlige dagbøger, notater om private aftaler, dates etc.

Når vi skal ind og ud af landet, skulle grænsekontrollen i Kastrup så også gennemlyste os med en særlig maskine, der ”klæder os af” og viser vores kroppe helt nøgne på en skærm? (En sådan maskine er allerede under afprøvning i England under navnet ”The Naked Machine”).

Vi kan selvfølgelig ikke undgå overvågning helt, da dette ville resultere i terrorangreb og meget mere kriminalitet, men behøver vi mere overvågning end vi har i forvejen?

min oversættelse (engelsk):
You can say that if you have nothing to hide, you have nothing to fear, but conversely, if you have nothing to hide, why then monitored? People alter behavior when they know they are under surveillance, and greater efforts to be similar and not stand out from the crowd, which hinders the creativity and diversity. Everyone also needs to withdraw from the community and get the peace to be them without any supervision. I do not think that people think about the surveillance, we already have in society. Most of the surveillance we are subjected are invisible. It takes place on the internet and mobile phone, through databases and public records and are therefore hidden from citizens every day. Although the cameras in public spaces are placed so high and discreet that few people notice them.
We surveyed a lot of places we might not think about every day, I will highlight a few examples: When we log into our Hotmail then recorded all mail and Internet traffic. It would in principle correspond to all our letters were handed to the police when they were opened and recorded before we got to see them. And when dolls cameras up everywhere, it means that the state ordered all the curtains in all private dwellings. When telephone companies monitor mobile calls and SMS, so it corresponds indeed to the authorities demanded the extradition of our personal diaries, notes on private agreements, dates, etc. When we are in and out of the country, would border controls in Kastrup also looked through called us with a special machine who "dress of" and shows our bodies totally naked on a screen? (Such a machine is already being tested in England under the name "The Naked Machine"). We obviously cannot avoid monitoring completely, as this would result in terrorist attacks and more crime, but we need more surveillance than we have already?

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Tror du er gået forkert.

Prøv her: http://www.studieportalen.dk/

Der sidder folk 24-7 som bare venter på at få lov til til at hjælpe.
Alkohol løser ingen problemer!.. Men alligevel, det gør mælk jo heller ik`...
Brugeravatar

Slazper skrev:Tror du er gået forkert.

Prøv her: http://www.studieportalen.dk/

Der sidder folk 24-7 som bare venter på at få lov til til at hjælpe.

tak for rådet, men der er de gider ikke at oversætte. :(

google translate :wink:
IN BODYBUILDING THE SIZE OF THE WEIGHTS YOU LIFT DOESN'T MATTER... BUT THE SIZE OF YOR BODY DOES!!!

Min log - Birkkjær will find a way, kun 19 år

Birkkjærs hardcore billedelog
Brugeravatar

Geografisk sted: Tisvildeleje

Træner her: Lillerød Vægtløfter Klub

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 220.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Nu kan jeg læse at du allerede har kørt den igennem noget der ligner en maskinoversættelse, så det skal sku nok gå godt det her. Først springer du over hvor gærdet er lavest, og så prøver du at finde et sted i hegnet hvor de har glemt at lukke lågen?

Get a grip mand. Brug dine egne ord og undgå at ligne et fjols nu og til eksamen.
Milk and squats baby!
Drikker allerede masser af mælk, så når jeg engang lærer at squatte bliver jeg uovervindelig.

Traning at Iron Sport: http://www.xtranormal.com/watch/5740579/
Brugeravatar

Geografisk sted: Vanløse

Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 200.00

Det er ikke ret godt oversat.

Hvis du skal have noget hjælp så gør det lidt mere overskueligt; del det evt op, linje for linje - med din oversættelse nedenunder.
Brugeravatar

Træner her: OBBC
Fitness World Odense
Fitness World Assens

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 180.00

Galleri: Vis galleri (16)

Jeg vil gerne lave din oversættelse for 100 kr. Pengene i forskud naturligvis. Det skal siges, at jeg ikke har skrevet på engelsk i fem år, så jeg er nok lidt rusten.
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 710

Geografisk sted: Østerbro

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00

Er du folkeskole eller gymnasie elev?

Træner her: Sønderborg Fitness

Jeg tænkte lige.. Lad mig lige prøve at se om dette egentlig var noget du overhovedet selv havde skrevet.. Copy paste det danske i google translate.. VUPTI og ordret står der sørme præcis det samme som du har skrevet i DIN oversættelse.. Det var da pudsigt..

For din egen skyld så tag dig selv i nakken, ellers kommer det efter dig i sidste ende.. Lærere er altså ikke dummere end de kan gennemskue sådan en der.. [-X
Brugeravatar

Du kan få det gjort for 99,- hos mig. I am verry good to english.

Mathias20 skrev:Er du folkeskole eller gymnasie elev?

Nogenlunde tekst + studerende med skod holdning = han er da 1. års sproglig gymanasieelev :)
Milk and squats baby!
Drikker allerede masser af mælk, så når jeg engang lærer at squatte bliver jeg uovervindelig.

Traning at Iron Sport: http://www.xtranormal.com/watch/5740579/
Brugeravatar

Geografisk sted: Vanløse

Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 120.00

Jeg har boet i USA i en årrække, og hjælper dig gerne for... 98 kr. :lol:
Brugeravatar

Geografisk sted: Honolulu, O'ahu

Ska vi lave en hurtig handel?.. Så 95,-.. :D
Brugeravatar

Jeg er lingvist og læser udelukkende på engelsk. 94kr.
:lol:
Jobs skrev:Du har verdens stærkeste muskler under verdens klogeste hoved.

Jeg har en blog nu!
Brugeravatar

Reputation point: 635

Styrkeliste
- Bænkpres: 17.00
- Squat: 54.00
- Dødløft: 23.00

Snakker flydende engelsk, du får 12 med maks et par dummefejl. 85 kroner og 2 dåsecolaer.

Træner her: Fitness World Farum

Jeg synes bare det er sjovt at køre videre på auktionen. Jeg er naturvidenskaber og ordblind. Jeg kan skrive oversættelsen til 4 for en femmer og to dåser somersby.
Am I evil? Yes I am. Am I evil? I am man!
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 50.00
- Squat: 60.00
- Dødløft: 100.00

nu har jeg skrevet den selv :oops:
en som vil kigge på den ? :)

If you have nothing to hide, you do not be concerned about increased surveillance - or what ...?

You can say that if you have nothing to hide, you have nothing to fear, but conversely, if you have nothing to hide, why then surveillance?
People changes behavior when they know they are under surveillance, and endeavor to be similar and not to be different from other people, which hinder the creativity and diversity.

Everyone have in addition needs to withdraw from the community and get the peace to be them without any surveillance.
People don’t think about the surveillance, we already have in the society. Most of the surveillance we are have are invisible. It takes place on the internet and mobile phone, through databases and public records and are therefore hidden from the nation in everyday life.

Even the cameras in public room are placed so high and discreet that few people notice them.
We are surveyed a lot of places as we not think about in everyday life, I will highlight a few examples: When we log into our Hotmail, then all our email and Internet traffic become registered. It would in principle correspond with all our letters were handed to the police where they opened and registered them, before we got them to see.

And when it turns up with cameras everywhere, it would in principle correspond with, that the state ordered all the curtains in all private dwellings down.

When telephone companies watch over mobile calls and SMS, so it corresponds with the state demands delivery of our personal diaries, notes on private agreements, dates, etc.

When we are in and out of the country, would border controls in Kastrup also looked through us with a special machines who ”dress of" and shows our bodies totally naked on a screen? (Such a machine is already being tested in England under the name "The Naked Machine").

We can’t avoid all surveillance completely, because this would result in terrorist attacks and more crime, but I don’t think that we need more surveillance than we already have.

morten22 skrev:nu har jeg skrevet den selv :oops:
en som vil kigge på den ? :)

Efter det stunt du forsøgte at lave på folk, forestiller du dig så at de står i kø for at hjælpe dig?
Jobs skrev:Du har verdens stærkeste muskler under verdens klogeste hoved.

Jeg har en blog nu!
Brugeravatar

Reputation point: 635

Styrkeliste
- Bænkpres: 17.00
- Squat: 54.00
- Dødløft: 23.00

morten22 skrev:en som vil kigge på den ? :)

Gerne. Send det i en pb, så får du kontooplysninger retur :)
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 710

Geografisk sted: Østerbro

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00

Stop med at spilde danskernes skattepenge og drop ud, eller tag dig sammen.
Brugeravatar

Træner her: Ultimate Gym

Nøj, hvor er det dog enormt dumt!
Og at du endda tror, du vil få hjælp på et forum som dette :lol:
Brugeravatar

Reputation point: 50

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00