Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 59057 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Donaldkpr

Vores medlemmer har i alt skrevet 2044323 indlæg i 98471 emner

5 nye indlæg i dag


Online
I alt: 352
Medlemmer: 13
Skjulte: 1
Gæster: 338

Følg bodybuilding.dk på

Hjælp til kostplan

Udskriv emne


Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding





Hej, søger ny kostplan da jeg har kørt den samme i ca. et år og er blevet lidt træt.
søger bulk kostplan på ca 3500 kalorier.
krav
minimum 144g protein
Ellers smider i bare løs
tak!
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 5
Tilmeldt: 29. sep 2019, 16:26
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hej.
De fede må svede.
Og i denne situation er det hjernen der må svede. - Hvis man vil noget nok, må man bruge den tid det kræver at sætte sig ind i tingene. (Eller betale sig fra det)

Hvis du har tiden og lysten, så bare læs alle artiklerne herinde:
artikler/kost-kosttilskud/
Så bør du kunne klare kosten selv. :-)

At en herinde ligger en eller anden random kostplan ud til dig,,, vil ikke give dig det store.
Det er sgu bedre bare selv at sætte sig ind i det :-)

(Måske man kan sammenligne det med at bede en regne en eksamensopgave ud for en, det fint nok. så har man svarene. - Men det bliver man jo ikke god til faget af ;)
Og det der evt. er i den kostplan, en bruger ligger op, har du vel ikke tænkt dig at spise hele livet.. - Så at læse lidt om kost, er mit råd :-)

Jeg har aldrig kørt efter en specifik kostplan, er det ikke jævnt kedeligt? :-) - Bare "ram dine macros...." - Altså få nok, af det hele.
Nok kacl. nok prot, nok fedt, nok mineraler, nok vitaminer. - Så går det hele vel nok :-)
Mvh.
I dream of a perfect world, where people of all cultures, all nationalities, can come together, unite as one, and spot each other at the gym and smash protein shakes together.

Welcome to the new Brociety.


Billede
Brugeravatar
 
Reputation point: 20
 
Indlæg: 1403
Tilmeldt: 30. jun 2008, 13:07
Geografisk sted: Aalborg
 
Træner her: DTU fitness
Alcons Fitness
Motionskælderen
HGVS
Performance Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Måltider med en masse kalorier:

Pasta med kødsovs
Kylling i karry med ris
Rugbrød med pålæg
Shakes med frugt fra frost, peanut butter og proteinpulver
Havregryn med sukker (ellers smager det jo afskyeligt)
Hjemmelavet pizza

Så det bare i gang!
 
Reputation point: 35
 
Indlæg: 466
Tilmeldt: 27. mar 2018, 15:09
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



perhym1998 skrev:Måltider med en masse kalorier:

Pasta med kødsovs
Kylling i karry med ris
Rugbrød med pålæg
Shakes med frugt fra frost, peanut butter og proteinpulver
Havregryn med sukker (ellers smager det jo afskyeligt)
Hjemmelavet pizza

Så det bare i gang!


Peanut butter er SHIT. Alene tanken om Aflatoxiner er nok, hvis ikke det var for den shit nutrition peanut butter er.

Stevia kan erstatte sukker (http://supertraining.dk/269-gode-raad-til-kost-naering/)
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar
 
Reputation point: 2139
 
Indlæg: 7168
Tilmeldt: 10. jan 2009, 15:25
Geografisk sted: Island of Simonia
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



perhym1998 skrev:Måltider med en masse kalorier:

Pasta med kødsovs
Kylling i karry med ris
Rugbrød med pålæg
Shakes med frugt fra frost, peanut butter og proteinpulver
Havregryn med sukker (ellers smager det jo afskyeligt)
Hjemmelavet pizza

Så det bare i gang!


Jeg foretrækker nu smagen af rene rå havregryn med skummetmælk. Det føles uendeligt forfriskende med sådan en omgang, hvis man ellers har tendens til at spise forholdsvis sødt. Tilføj sukker, og det ødelægger den spartanske renheds oplevelse.
Brugeravatar

 
Reputation point: 985
 
Indlæg: 7074
Tilmeldt: 18. sep 2008, 19:14
Geografisk sted: Holstebro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 152.50
- Dødløft: 202.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (30)
Kostplan: Ingen kostplan



Rå havregryn kan være godt som Mussetrussen skriver. Jeg mindskede sukkeret på mine havregryn meget gradvist indtil det slet ikke var nødvendigt. Uventet fik jeg den bedste smagsoplevelse.

Jeg vil dog ikke afvise sukker kategorisk. Havregryn er meget forarbejdet, så der er bestemt forskel på havregryn, nogen kan være flade, skarpe og sætte sig mellem tænder, med nærmest sæbeagtig smag, der må spids sukker på. I kontrast har jeg prøvet enkelte lokale danske mærker/møller handlet i Irma hvor grynene har haft en ret så distinkt naturlige sødme-> i hvert fald 4 dage efter posens åbning. Alle havregryn bliver kedelige med tiden.

Jeg har i det meste af mit liv tilfreds drukket let/skummetmælk men er gået tilbage til sødmælk. Valg af mælk influerer også radikalt på den havregryns-oplevelse man får.
Γνῶθι σεαυτόν
 
Reputation point: 105
 
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 8. feb 2016, 14:47
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Jeg køber 8 kg havregryn af gangen, så blender jeg 5 og kommer det ned i en 5kgs spand. Derefter drikker jeg alt mellem 200-400g om dagen sammen med vand og proteinpulver. Alt afhængig af hvilken shake, kommer jeg også blended nødder og mørkchokolade eller olivenolie og kokosmel i, og andre gange spiser jeg fedtkilderne ved siden af. Så har jeg nogle af de bedste carb-, fedt- og proteinkilder konsumeret og tilbredt på ingen tid og tilmed billigt. Prøv lige at overveje de praktiske fordele. Det er oplagt til bulk - især hvis man er en af dem, som har svært ved at tage på.
Brugeravatar
 
Reputation point: 115
 
Indlæg: 459
Tilmeldt: 6. feb 2019, 14:22
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hvordan er peanut butter shit? Der er umiddelbart klart flere health benefits ved at indtage peanut butter, end der er ulemper. Foruden det høje proteinindhold, er peanut butter også rig på e-vitamin, kalium, jern, fibre og antioxidanter. Peanut butter indeholder desuden masser af umættet fedt som modvirker hjerteanfald, slagtilfælde og forebygger hjerte-kar-sygdomme.

Der er, så vidt jeg ved, fundet aflatoxiner én gang i et peanut butter-produkt i Danmark inden for de seneste 5 år, og det blev taget af markedet med det samme efterfølgende. Det var desuden ikke et mainstream-produkt, men et semi obskurt.

Så længe du køber peanut butter med 99-100% peanuts, uden tilsat sukker, salt, palmeolie og andet lort, så spis du bare dit peanut butter.

Til gengæld er det ret idiotisk at putte sukker på sine havregryn og dermed ødelægge en ellers fremragende fødevare. Hvis det skal være lidt sødt, kan man i stedet bruge sukrin.

Når jeg bulker ynder jeg at varme 3 scoops havregryn med vand i mikroovnen, tilsætte 2 scoops proteinpulver, en stor spiseskefuld peanut butter og 1dl æggehvide og røre det hele sammen. Smager fantastisk. Hvis man er til 'dirty' bulk', eller har svært ved at få kcal nok, kan man putte en klat økologisk, grass-fed smør ovenpå.
Brugeravatar
 
Reputation point: 460
 
Indlæg: 4358
Tilmeldt: 7. okt 2006, 13:55
Geografisk sted: Vejle
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



HAVREGRYN UDEN SUKKER :wtf1: Hvordan kan man få det ned ???

Hvis jeg havde nogen ide om hvordan man opretter en afstemning her på siden, ville jeg gøre det.

1. Er du psykopat ?

2. Kommer du sukker på dine havregryn ?
 
Reputation point: 15
 
Indlæg: 111
Tilmeldt: 17. feb 2017, 21:55
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 115.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



squatswithapad skrev:HAVREGRYN UDEN SUKKER Hvordan kan man få det ned ???

Har du overhovedet læst tråden? Du kan som nævnt bruge sukrin eller sødemiddel som erstatning for sukker. Du kan også bruge chokolade proteinpulver - det gør jeg selv, og det smager glimrende. Du kan også putte bær eller frugt i din havregryn. Mulighederne er mange.

Hvis du absolut skal have sukker på dine havregryn, bør du måske overveje en anden morgenmad.
Brugeravatar
 
Reputation point: 460
 
Indlæg: 4358
Tilmeldt: 7. okt 2006, 13:55
Geografisk sted: Vejle
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Få kostguiden her: sådan laver du din egen kostplan https://gilbaks.dk/min-tilgang-til-kostvejledning-og-kostplaner/
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 208
Tilmeldt: 28. jul 2011, 22:23
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 55.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Tilbage til Fitness & bodybuilding




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster