Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

kniveed skrev:Andars : Jamen Tænkte på hvis jeg tager "æg" så er der os kalorier tænkte kun på proteinen i ægge hviderne

kniveed skrev:Andars : Jamen Tænkte på hvis jeg tager "æg" så er der os kalorier tænkte kun på proteinen i ægge hviderne

hvis jeg skal spise æg hvor mange æg ville så være godt at spise om morgenen og kan man så lave røræg istedet for speglæg ?
kniveed skrev:essensen : Vil godt tabe mig derfor jeg ikke vil have kalorierhvis jeg skal spise æg hvor mange æg ville så være godt at spise om morgenen og kan man så lave røræg istedet for speglæg ?

Andars skrev:kniveed skrev:essensen : Vil godt tabe mig derfor jeg ikke vil have kalorierhvis jeg skal spise æg hvor mange æg ville så være godt at spise om morgenen og kan man så lave røræg istedet for speglæg ?
Du kan nemt lave røræg i microovnen. Jeg plejer at smide to æg i et minifad med lidt salt og peber, og så får den bare 2 minutter på 700 watt. Det tror jeg også sagtens du kan med æggehvider.

lopstar skrev:pas på med at spise kolde æg herinde, du får bare en hetz gruppe på dig

kniveed skrev:kan jeg godt bare lave røræg af kun æggehvider altså så lave en del røræg og så lægge det i køleskabet til at varme til om morgenen eller?

knejten skrev:Hey Illisher.
Det er 17 cal. pr. gram protein og 32 cal. pr. gram fedt ;-)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster