Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Larsen89 skrev:Hej BB.dk.
Jeg ved der sidder nogle kloge hoveder herinde, som er gode til det danske sprog og måske kan hjælpe med hvad ordet eksponering betyder i denne sammenhæng:
Selv om eksponeringen for skimmelsvampe hovedsageligt sker ved indånding, er måling af mikroorganismer i luften normalt et dårligt mål for eksponeringen. Mængden af mikroorganismer i luften varierer meget over tid, især på grund af skiftende udtørringsforhold.
Det skal bruges til min opgave om skimmelsvamp.
På forhånd tak for hjælpen.

Larsen89 skrev:Hej BB.dk.
Jeg ved der sidder nogle kloge hoveder herinde, som er gode til det danske sprog og måske kan hjælpe med hvad ordet eksponering betyder i denne sammenhæng:
Selv om eksponeringen for skimmelsvampe hovedsageligt sker ved indånding, er måling af mikroorganismer i luften normalt et dårligt mål for eksponeringen. Mængden af mikroorganismer i luften varierer meget over tid, især på grund af skiftende udtørringsforhold.
Det skal bruges til min opgave om skimmelsvamp.
På forhånd tak for hjælpen.

Larsen89 skrev:Jeg ved der sidder nogle kloge hoveder herinde, som er gode til det danske sprog og måske kan hjælpe med hvad ordet eksponering betyder

peter n skrev:Larsen89 skrev:Jeg ved der sidder nogle kloge hoveder herinde, som er gode til det danske sprog og måske kan hjælpe med hvad ordet eksponering betyder
Jeg begriber ikke hvordan folk kan være så hjælpeløse...
http://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=eksponere
Øverste resultat i en googlesøgning på "eksponere".

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster