Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Christopher95 skrev:Hey alle sammen! Jeg er ny på siden her, og søger lidt hjælp.. Jeg er 16 år, og har trænet i nu omkring 2 måneder. Jeg trænede før i tiden, men holdte en 5 måneders pause. Jeg har lige sat et nyt program sammen, som jeg godt kunne tænke mig lidt kritik på. Mit mål med min træning er at danne en større muskelmasse, og jeg vil gerne blive bygget. Jeg er pt. i ret god form - både fysisk og kropsmæssigt. Jeg træner i fitness 3 gange om ugen, og træner mine abs 4 gange om ugen - dog hjemme da jeg har sammensat et abs-program som fungerer fint i hjemmet. Jeg vejer 65 kilo og er 183cm høj. Jeg drikker proteindrik med 32g protein i efter hver træning.
Mit program ser således ud:
Mandag: Ryg, skulder, triceps og abs
- Ryg: Close-Grip Front Lat Pulldown, Chins, Elevated Cable Rows, Lying Cambered Barbell Row
- Skulder: Front Dumbbell Raise, Reverse Flyers, Side Lateral Raise
- Triceps: Bench Dips, Decline Close Grip Barbell, Lying one arm Hammer Grip Dumbbell, Dumbbell one arm extending, Triceps Pushdowns
- Abs..
Onsdag: Bryst, Biceps og Abs
- Bryst: Butterfly or Pec Deck Fly, Cable Crossover, Push-ups with feet elevated, Benchpress, Hammer Grip Incline
- Biceps: Alternate Hammer Curl, Barbell Curl, Cross Body Hammer Curl, Reverse Cable Curl
- Abs..
Fredag: Mandagens program med abs.
Søndag:
- Abs..
.. Jeg kører det hele i 3 sæt med 12 gange, 10 gange og 8 gange. Navnene på de forskellige øvelser er taget udfra den applikation jeg har brugt til at sammensætte mit program.
Mit spørgsmål til Jer er så; hvad synes I om mit program, er det for meget, for lidt eller fornuftigt? Hvad kan forbedres, og hvad skal eventuelt slettes eller tilføjes programmet?
På forhånd mange tak!

Christopher95 skrev:Mange tak for kritikken! Er der nogle der kan komme op med et godt 3-dages program? På forhånd tak!

Christopher95 skrev:Jeg har nu kigget lidt på det, hva siger I til det her:
Første dag:
- Squat 5x8
- Bench 5x6/8
- Yates, one arm 5x8
- Curlbar (biceps) 5x8
- Dips 5x8
Anden dag:
- Squat 5x8
- Dips 5x8
- Yates, one arm 5x8
- Lying Triceps Extension Barbell 5x5