Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

AndersT skrev:Genialt!!!

essensen skrev:Jeg skal 100% have mig et garagegym når jeg bliver ældre og flytter et sted hen hvor der er plads til det - og jeg stadig har en krop der fungerer. Det giver en awesome frihed med sådan et homegym og når vejret er godt er der ikke noget federe end at kunne lave udendørs træning i en have eller lignende.

essensen skrev:Jeg skal 100% have mig et garagegym når jeg bliver ældre og flytter et sted hen hvor der er plads til det - og jeg stadig har en krop der fungerer. Det giver en awesome frihed med sådan et homegym og når vejret er godt er der ikke noget federe end at kunne lave udendørs træning i en have eller lignende.

El Patron skrev:Jeg er lige rykket ud i min garage hvor jeg har lavet et midlertidigt rack af træ, funger fint.
Og så skal jeg ikke betale i dyre domme for kontingent, kan høre det musik jeg lyster, kan støje som det passer mig og kan træne flere gange om dagen. Det eneste minus er at det bliver koldt til vinter og der er øvelser jeg ikke kan lave.
Jeg lægger nogle pics op senere af min lille garage gym.

Lærling skrev:essensen skrev:Jeg skal 100% have mig et garagegym når jeg bliver ældre og flytter et sted hen hvor der er plads til det - og jeg stadig har en krop der fungerer. Det giver en awesome frihed med sådan et homegym og når vejret er godt er der ikke noget federe end at kunne lave udendørs træning i en have eller lignende.
+1. Har overvejet at indrette et hjemme hos de gamle allerede nu, men det er alligevel for stor en investering på nuv. tidspunkt.
Thomas Jagd skrev:essensen skrev:Jeg skal 100% have mig et garagegym når jeg bliver ældre og flytter et sted hen hvor der er plads til det - og jeg stadig har en krop der fungerer. Det giver en awesome frihed med sådan et homegym og når vejret er godt er der ikke noget federe end at kunne lave udendørs træning i en have eller lignende.
Det er også derfor jeg laver al min træning i min garage nu (og haven når det er godt vejr). Selvom meget af mit udstyr er af ringe kvalitet, så synes jeg min træning er meget bedre nu, end da jeg var fristet til at lave en masse ekstra træning med kabler og andet gejl. Bare en masse tunge sæt med frie vægte. All you need

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster