Jeg er en dreng på 15 år, der har trænet i et års tid. Dog kun 3-4 måneder i center.
Jeg har i en 3 måneders periode været i lidt af en spiseforstyrrelse, hvor jeg har tabt mig 5-6 kg. Jeg er 181 cm og vejer kun 55 kg (WTF). Jeg har selvfølgelig mistet muskelmasse. Jeg har vel ligget på et kalorieindtag mellem 1500-1700 kcal, og mit ligevægtsindtag ligger oppe omkring 2550-2650 kcal.
Det at jeg har tabt mig så meget, også i muskelmasse er også gået udover min styrke nede i centret. Jeg har ingen energi og har svært ved at gennemføre mange af mine øvelser. Jeg træner fullbody 3-4 gange om ugen.
Da jeg nu er begyndt at spise mere normalt, har jeg i denne uge prøvet at træne hjemme, og motivationen og styrken i øvelserne synes jeg har været bedre. Jeg har godt nok ikke vægte, der er ligeså tunge, men whatever.
Synes I og tror I, at det ville være godt for mig at hjemmetræne i den tid hvor jeg opbygger min styrke og mine muskler lidt igen, mens jeg begynder at spise mere normalt også? Eller skal jeg gå ned i fitnesscentret, da det f.eks. vil give meget mere?
Jeg håber nogle af jer vil komme med lidt gode råd og inputs, da jeg ikke er helt sikker på, hvad der er bedst for mig lige nu.