Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Jaykay skrev:Og hvor i alverden kommer du frem til? Åh, havde virkelig ikke set der var artikler herinde.. Jo, har læst dem før.. Det jo ikke for sjovt jeg stiller et spørgsmål? Sådan er det på alle forums, man får altid et arrogant svar igen, og ingen hjælp.
Jeg spurgte om nogle simple spørgsmål, så forventer jeg da at nogle eksperter kan hjælpe med at besvare dem og ikke bare sige "SmuT forBi artiKleR, heHE".
Lad mig spørge - hvor i artikler står det, hvorfor jeg ikke kan mærke at mine muskler er ømme dagen efter, og hvor står der at folk bruger præcis samme træningsprogram som mig?
Kom med et svar fremfor at spilde din og min tid på at komme med et latterligt arrogant svar, jeg kan ikke bruge dem til noget.

Jaykay skrev:Og hvor i alverden kommer du frem til? Åh, havde virkelig ikke set der var artikler herinde.. Jo, har læst dem før.. Det jo ikke for sjovt jeg stiller et spørgsmål? Sådan er det på alle forums, man får altid et arrogant svar igen, og ingen hjælp.
Jeg spurgte om nogle simple spørgsmål, så forventer jeg da at nogle eksperter kan hjælpe med at besvare dem og ikke bare sige "SmuT forBi artiKleR, heHE".
Lad mig spørge - hvor i artikler står det, hvorfor jeg ikke kan mærke at mine muskler er ømme dagen efter, og hvor står der at folk bruger præcis samme træningsprogram som mig?
Kom med et svar fremfor at spilde din og min tid på at komme med et latterligt arrogant svar, jeg kan ikke bruge dem til noget.

Jeg starter med at blendte noget protein pulver med sød mælk i en blender og drikker et kop af det.
http://www.bodybuilding.dk/artikler/kostogkosttilskud/KostenfraAtilaa.php skrev:Efter træning er det ENORMT vigtigt at få noget protein og kulhydrat i hurtig optagelig form. Det vil sige 40g proteinpulver i mælk el. vand og 2 bananer (toastbrød og lignende kan også gøre det). Her er druesukker også en god ide, men det må bemærkes at hurtigt optagelige kulhydrater ikke bør indtages på andre tidspunkter af dagen.
Bagefter går jeg igang med træningen, hvor jeg har et stativ, hvor der er mange gode øvelser på.
http://www.bodybuilding.dk/artikler/bodybuilding/maksinerfrievaegteellerkabler.php skrev:Den endelige konklusion må være at man bør holde fokus på frivægtsøvelserne. I særdeleshed de frivægtsøvelser som karakteriseres som værende basisøvelser. Specielt i starten er det vigtigt at man holder sig til basisøvelserne, indtil man har opbygget et solidt fundament. Senere hen kan man med fordel øge workloaden ved at smide supplerende kabel- og maskinøvelser på.
Her træner jeg primært ryg, skulder, nakke, tricep, bicep, overarmen og bryst
http://www.bodybuilding.dk/artikler/bodybuilding/degrundlaeggendeaspekter.php skrev:Reelt set er noget motion bedre end ingen motion. Derfor kan man reelt ikke sige at nogle øvelser er dårlige mens andre er gode. Det er mere et spørgsmål om god, bedre og bedst. Og formålet med denne artikel er jo som nævnt at finde frem til det bedste, uden at skulle belastes af en masse kryptiske og fagsordsdominerende forklaringer. Derfor vil jeg gå lige til sagen. Hvis man vil have det maksimale ud af ens vægttræning, så bør man fokusere på basisøvelserne. Basisøvelserne er de øvelser hvor man rammer mange muskler på en gang. De fleste basisøvelser er flerledsøvelser, hvilket vil sige at de involverer flere led på en gang. Det kunne f.eks. være bænkpres, som involverer både skulderleddet, og albueleddet. Som tommelfingerregel kan man sige at alle vægtstangsøvelser er basisøvelser. Men det behøver ikke altid være tilfældet. Kropsøvelser som chinups, pullups og dips betragtes også som basisøvelser. Man kan selv finde maskinøvelser som af mange betragtes som basisøvelser. F.eks. benpres maskinen, som i dag medregnes som en basisøvelse for benene. Men hovedpointen er at man skal gå efter øvelser som involverer flere led af gangen.
Inden jeg går i seng, laver jeg så 20 almindelig armbøjninger, hvor mine hænder er trukket helt ind til brystet, og bagefter 20 almindelig armbøjninger hvor jeg har armene længere ud mod hinanden + 50 mavebøjninger.
http://www.bodybuilding.dk/artikler/bodybuilding/degrundlaeggendeaspekter.php skrev:Her kunne det hele drukne i komplicerede forklaringer, omkring TUT, motoriske enheder og hvad har vi, men vi vil igen gå lige til sagen, og sige at træne man for forøget muskelmasse, så bør man lave mellem 6-12 reps. Indenfor denne rep range, vil man være mest tilbøjelig til at stimulere muskelmasse. Træner man for styrke, så bør man lave mellem 1-5 reps, da denne rep range er mest fordelagtig i forhold til det at blive stærkere.
Dagen efter kan jeg ikke mærke at mine muskler har været brugt, men jeg kan godt mærke, når jeg træner, at jeg begynder at svede og mine muskler lige skal holde en pause.
Er det fordi jeg træner for lidt, at mine muskler ikke bliver ømme dagen efter, eller er det fordi der skal mere vægt på?
http://www.bodybuilding.dk/artikler/bodybuilding/vejentilenmuskuloesogveltraenetkrop.php skrev:Mange tror at jo hyppigere man træner, jo bedre bliver resultaterne. Sådan hænger det bare ikke sammen. Muskler vokser ikke mens man træner, men mens man restituerer. Hvis ikke kroppen får tid til at restituere og opbygge sig selv, så udebliver resultaterne.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 22 gæster