Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Anker skrev:Nej. Du skal slette filen og finde et andet program. HST er lort.

toto_G4M3R skrev:Anker skrev:Nej. Du skal slette filen og finde et andet program. HST er lort.
På en skala fra 1-10, hvor godt synes du det besvarer hans spørgsmål?
Imo -3...

Getbiggernow skrev:toto_G4M3R skrev:Anker skrev:Nej. Du skal slette filen og finde et andet program. HST er lort.
Imo -3...
Jeg synes 8

toto_G4M3R skrev:Getbiggernow skrev:toto_G4M3R skrev:Anker skrev:Nej. Du skal slette filen og finde et andet program. HST er lort.
Imo -3...
Jeg synes 8
okay. Kan du uddybe hvorfor du synes hans svar bør have 8 ud af 10?

Getbiggernow skrev:toto_G4M3R skrev:Getbiggernow skrev:toto_G4M3R skrev:Anker skrev:Nej. Du skal slette filen og finde et andet program. HST er lort.
Imo -3...
Jeg synes 8
okay. Kan du uddybe hvorfor du synes hans svar bør have 8 ud af 10?
Hans svar er kort og konsekvent, samt foruden diverse fakta som kunne opsøges selv. Derudover synes jeg han virker som en good-guy![]()
Du må umiddelbart gå meget op i ligegyldighed, siden du vælger at stille spørgsmål til dette ovenstående besvarelse. HST er generelt et 'fint' program, da det indeholder en række overordnede rammer som er bevist har en positiv effekt på træningen.
- Indeholder progressionscyklus. (Et plus uden brug af øvrig forklaring)
- Indeholder en relativ 'fri' mængde ift. øvelsesvalg, sæt og reps. (Hvilket kan være et stort problem, da dette er et fundamentsbyggende program. Dette henvender sig i 8/10 af tilfældene nybegyndere. Nybegyndere som ingen tilegnet viden har, mht. til træning, volumen, frekvens og til tider en generel træningsfornuft. Dette skabes oftest set først senere, efter tilegnet erfaring samt viden. Dette kan derfor være et stort minus for en nybegynder. Det er af min generelle holdning, at relativt faste rammer, er at foretrække som nybegynder.)
- Udnytter dekon, for at undgå dette 'stage of exhaustion' (Dette kan både være et plus samt et minus, på forskellige fronter. Dog vil dekon i ekstreme mængder, ikke have den gavnlige effekt. Ikke sammenlignet med mindre cyklusser af dekon samt deload. Dette er dog en længere forklaring, som synes lettere irrelevant på tidspunktet.)
Der er generelt mange delte meninger om programmet. Jeg er dog af den mening, at der findes bedre programmer til ovenstående.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster