Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1355
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1352

Følg bodybuilding.dk på

HTC ONE M8 eller Samsung Galaxy S5?

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Hej BB.dk

Jeg står og skal til at købe en ny telefon. Jeg er ved hjælp af udelukkelsesmetoden kommet frem til, at valget står mellem HTC One M8 og Samsung Galaxy S5.
Jeg er ikke den store ekspert på området, men når jeg kigger på deres specs, læser anmeldelser i aviser og på nettet og snakker med ekspedienter i butikker, så får jeg indtrykket af, at de kan meget af det samme, men at lyden på HTCen er bedst imens kameraet på Samsung'en er bedst.

Hvilken ville I vælge, og hvorfor?
Er der nogle af jer, der har gode eller dårlige erfaringer med de to mobiler, som I vil dele?

På forhånd tak.

Reputation point: 15

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Jeg ville vælge ONE M8, pga lyden, designet og bygge kvaliteten :) Har kun hørt gode ting om HTC ONE.

Personligt synes jeg S5 ligner noget billigt skrammel
Brugeravatar

Reputation point: 140

Geografisk sted: København

Træner her: OBBC

Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
- Squat: 230.00
- Dødløft: 300.00

Af de to ville jeg vælge HTC One, men hvis jeg selv skulle have ny telefon nu havde jeg enten gået efter en OnePlus One eller ventet på den næste Nexus eller Moto X.
Billede
Brugeravatar

Reputation point: 185

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Har du udelukket Sony Xperia Z2 og den nye kommende LG G3?

Jeg har selv en One M8 og er meget tilfreds med den.
Brugeravatar

Reputation point: 245

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Squat: 210.00
- Dødløft: 215.00

Enig. Ville også vælge m8. Synes det er mange penge at give for et stykke hardware, hvis det ligner noget fra fætter BR som er tilfældet med Samsung's. Selvom kameraet er lidt bedre i Samsung.
Brugeravatar

Reputation point: 5

Er enig i folks råd i HTC ONE M8 den er flot designet, lyn hurtig - har dog også altid haft HTC mobil så er nok lidt farvet der.

Både Samsung og HTC´s top modeller kommer snart i endnu hurtigere versioner, Samsung S5 Prime og HTC ONE M8 Primo, så måske de "gamle" falder i pris eller de nye er så meget bedre at det er værd og vente på?
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Mørke

Tøffen skrev:Er enig i folks råd i HTC ONE M8 den er flot designet, lyn hurtig - har dog også altid haft HTC mobil så er nok lidt farvet der.

Både Samsung og HTC´s top modeller kommer snart i endnu hurtigere versioner, Samsung S5 Prime og HTC ONE M8 Primo, så måske de "gamle" falder i pris eller de nye er så meget bedre at det er værd og vente på?

Når du siger snart hvornår er det så? :-) Jeg troede at begge først var kommet til DK indenfor 2 måneder.

salt skrev:Har du udelukket Sony Xperia Z2 og den nye kommende LG G3?

Jeg har selv en One M8 og er meget tilfreds med den.

Ja, Sony er udelukket. Havde ikke overvejet G3 nej, men jeg har hørt meget positivt om LGs mobiler. Hvor længe er der til at den kommer i dansk salg?

Til alle: tusind tak for alle input. Det er højt værdsat.

Overvejet g2? Ekstremt god pris og på mange måder på niveau med dem begge. G2 har bedre batteri..
Gr er også en mulighed hvid du kan vente.
Ellers ville jeg snuppe m8.
Wauw. Much strong, such power...
Brugeravatar

Reputation point: 20

Styrkeliste
- Bænkpres: 232.50
- Squat: 265.00
- Dødløft: 287.50

Jeg vil helt klart vælge HTC One M8, der er stor enighed blandt mange om at det er den bedste telefon hvis man altså ikke stiller store krav til kameraet. Jeg har selv har Galaxy S1, S2 og S3 men synes de seneste 2 bud har været skuffende og Samsung fortsætter desværre trenden med at fylde bloatware på som de færreste har gavn af. Features uden funktion.

Jeg har selv købt mig M8'eren for lidt over en måned siden, og jeg er blevet positivt overrasket. Sense UI har udviklet sig meget og faktisk blevet et nogenlunde fornuftigt overlay. Den er imponerende hurtig og må indrømme det følelsen af metal er langt bedre end plastisk som jeg nu har været vant til de sidste mange generationers telefoner.

Jeg vil dog anbefale at vente til den 27. maj hvor LG G3 bliver annonceret. De har lige annonceret en teaser video idag, og det ser ud til at blive en meget lækker telefon. Den får sandsynligvis mindst ligeså god specs som M8 og indtil videre lyder udsalgsprisen på kun 2600,- uden abonnment hvilket er halv pris af M8.

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 180.00

Gary Oak skrev:men hvis jeg selv skulle have ny telefon nu havde jeg enten gået efter en OnePlus One

This!
Logbog for gamle mænd - Persistence beats even talent!

Dtrip650 skrev:Jeg tænker ofte på, at prøve Jack3d eller kokain, tage det hver dag, så jeg kan gå amok og vise folk at jeg ikke giver en fuck... Men det virker bare forkert et eller andet sted.
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg

ThomasMN skrev:
Gary Oak skrev:men hvis jeg selv skulle have ny telefon nu havde jeg enten gået efter en OnePlus One

This!

Den havde jeg slet ikke hørt om. Jeg kan se, at det er et dansk mærke? Den ser fed nok ud, men igen har jeg svært ved at vurdere specs. Enormt god pris i forhold til de andre. Kan den konkurrere på ydeevne med HTC One og Samsung G5, eller er det mere pga. prisen ift. ydeevnen, at I ville vælge denne? :)

Labze skrev:Jeg vil helt klart vælge HTC One M8, der er stor enighed blandt mange om at det er den bedste telefon hvis man altså ikke stiller store krav til kameraet. Jeg har selv har Galaxy S1, S2 og S3 men synes de seneste 2 bud har været skuffende og Samsung fortsætter desværre trenden med at fylde bloatware på som de færreste har gavn af. Features uden funktion.

Jeg har selv købt mig M8'eren for lidt over en måned siden, og jeg er blevet positivt overrasket. Sense UI har udviklet sig meget og faktisk blevet et nogenlunde fornuftigt overlay. Den er imponerende hurtig og må indrømme det følelsen af metal er langt bedre end plastisk som jeg nu har været vant til de sidste mange generationers telefoner.

Jeg vil dog anbefale at vente til den 27. maj hvor LG G3 bliver annonceret. De har lige annonceret en teaser video idag, og det ser ud til at blive en meget lækker telefon. Den får sandsynligvis mindst ligeså god specs som M8 og indtil videre lyder udsalgsprisen på kun 2600,- uden abonnment hvilket er halv pris af M8.

Tusind tak for dit input. Det lyder rigtig interessant med den LG G3 dér. :)

Nu har jeg også kigget lidt på LG G3 og HTC One M8 Primo, men jeg har ikke kunnet læse mig frem til, hvornår de kommer til Danmark. Er der nogle der ved, hvor længe der typisk går fra at mobilerne bliver launchet (fx LG G3 den 27. maj) til at de kommer i salg i Danmark?

Jeg stod med samme valg og endte med at købe en Google Nexus 5 i stedet :D
3000 kr uden abonnement med 32 GB.

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 180.00

DHP skrev:Jeg stod med samme valg og endte med at købe en Google Nexus 5 i stedet :D

En OnePlus One kommer til at koste 2399 for en 64 gb og 2099 for en 16 gb. Læg dertil en 5,5" HD skærm og en Snapdragon 801 platform.

Den skal fandme være ringe for ikke at blive et kæmpe hit. Den koster under det halve af en HTC One M8 og en Galaxy S5.

http://www.mobilsiden.dk/nyheder/oneplu ... lid.31485/

Dtrip650 skrev:Jeg tænker ofte på, at prøve Jack3d eller kokain, tage det hver dag, så jeg kan gå amok og vise folk at jeg ikke giver en fuck... Men det virker bare forkert et eller andet sted.
Brugeravatar

Samsung S5 100%

Har lige fået den og vil ikke vælge andet.

Reputation point: 30

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 130.00

ThomasMN skrev:
DHP skrev:Jeg stod med samme valg og endte med at købe en Google Nexus 5 i stedet :D

En OnePlus One kommer til at koste 2399 for en 64 gb og 2099 for en 16 gb. Læg dertil en 5,5" HD skærm og en Snapdragon 801 platform.

Den skal fandme være ringe for ikke at blive et kæmpe hit. Den koster under det halve af en HTC One M8 og en Galaxy S5.

I og med den kommer med Cyangenmod ikke med Samsungs TouchPiz eller HTC's Sense my asshole 6 gør det allerede til en bedre telefon. Der er allerede reviews af den og den er god.
Billede
Brugeravatar

Gary Oak skrev:
ThomasMN skrev:

I og med den kommer med Cyangenmod ikke med Samsungs TouchPiz eller HTC's Sense my asshole 6 gør det allerede til en bedre telefon. Der er allerede reviews af den og den er god.

Enig. Kører selv CM 11 på min Optimus 4x HD

Brugeravatar

27. Maj bliver LG G3 offentliggjort. http://www.phonearena.com/news/First-LG ... id56116#5-
Brugeravatar

Styrkeliste

salt skrev:27. Maj bliver LG G3 offentliggjort. http://www.phonearena.com/news/First-LG ... id56116#5-

Jeg er ikke tilhænger af at hver generation bliver større og større. 5.5" er en meget stor telefon.
Billede
Brugeravatar

Gary Oak skrev:
salt skrev:27. Maj bliver LG G3 offentliggjort. http://www.phonearena.com/news/First-LG ... id56116#5-

Jeg er ikke tilhænger af at hver generation bliver større og større. 5.5" er en meget stor telefon.

Men One+ One med 5,5" er ok? Wow such logic.
Brugeravatar

Styrkeliste

salt skrev:
Gary Oak skrev:

Men One+ One med 5,5" er ok? Wow such logic.

Dude... Det ændrer ikke på, at jeg ikke er tilhænger af at telefoner skal være større for hver generation. OnePlus One nænvte jeg fordi den er absurd god value for money.
Billede
Brugeravatar

Jeg kunne ikke vente til hverken OnePlus One eller de nye udgaver af LG, Samsung eller HTC bliver præsenteret og kommer i salg, så nu har jeg købt HTC One M8. Den tror jeg, at jeg bliver rigtig glad for.

Tak for alle input! Much appreciated! :)

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 68 gæster