Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1443
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1440

Følg bodybuilding.dk på

Humanobol !!! ???

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Er der nogen af jer som har prøvet dette produkt og kan fortælle lidt om det :). Lad venligts være med at sige træn hårdt og have styr på kosten for jeg gør begge dele. Mit spørgsmål er om dette produkt og om i kender noget til det. :)

Da jeg ikke må linke til andre sider der sælger kosttilskud. Er det eneste jeg kan sige Humanobol 60 kap #-o

Vurdering

Anbefales til person over 20 år. Vi er lidt skeptiske overfor det produkt og har ikke selv kunne mærke noget mærkbar effekt af denne. Vi lader det derfor være op til den enkelte at forsøge sig frem. Vi ved nemlig at nogle af vores faste kunder godt kan lide dette produkt.

Revolutions har ry for at producere kosttilskud, der kan sikkert og uden negative bivirkninger stigning anabolske hormon niveauer.

Vi har fundet svaret på en Proteic embryonproduktionsteam ekstrakt (Humanoforte), der blev opdaget for nogen tid siden ved rumænske videnskabsfolk. Dette specifikke ekstrakt udbytter forskellige vækst faktorer, der har stærke hormon stimulering og regulering virkninger som igen kan føre til betydeligt fedt tab og muskel vækst. Faktisk fedtet brændende virkninger er så stærke, at 85% af alle test-emner mistet et gennemsnit på 6 til 22 pounds over en to måneders periode, hvis den kombineres med en ordentlig øvelse!

For at gøre tingene endnu bedre; test emner erfaring et gennemsnit på 68% stigning i de samlede testosteron! Foruden testosteron andre anabolske hormoner gerne væksthormon, IGF-1 og DHEA blev drastisk forhøjet. Denne forøgelse af kroppens egne hormoner er noget, som er naturligt forekommende, og det er sundt! Det er faktisk den bedste måde at langsom modningen. Sikker og effektiv; Humanobol værker for mænd og kvinder i alle aldre fra 18 år gamle.

* Bedre søvn
* Styrker immunforsvaret
* Boost Testosteron
* Boost væksthormon
* Boost IGF-1
* Stimulerer væksten af muskelvæv
* Mindsker stress
* Fungerer som en kraftfuld antioxidant
* Øger libido
* Forhøjelse støttende og intellektuel præstationsevne
* Forsinkelser modningen
* Gendanner naturlige testosteron produktion efter cyklus med anabole stoffer
* Regulerer cortisol

Vi indrømmer, at vi ikke er de første til at bruge denne enestående Proteic ekstrakt, men tilsyneladende er vi de første til at se lidt dybere ind i de videnskabelige data, som var temmeligt alle på rumænsk. I disse data, vi har fundet noget, som andre selskaber havde ubesvarede fuldstændigt. Næsten alle de test emner i denne spændende forskning fandt et andet tillæg mens der deltager i disse undersøgelser. Det var en temmelig grundlæggende ingrediens, der blev almindeligvis træffes blandt den lokale befolkning; Inositol Hexaphosphate eller IP6. Dette blev taget som en sundheds-støtte og beskyttelse mod sygdomme. Det menes, at IP6 er direkte involveret i celle signalering og regulering af cellevækst og til vores egen forskning næsten afgørende for hormonet øge virkningerne af Humanoforte. Uden IP6 det gerne ride en cykel med fladt dæk, vil du få, men meget langsomt og med en væsentlig større indsats.

ANDRE ANVENDELSER

Ud over muskel bygning og fedt brændende effekter, Humanobol har nogle meget interessante andre anvendelser. Det kan forynge og forbedre hudens tone. Den har en markant effekt på søvn kvalitet. Som et hormon reguleringsmyndighed det har nogle populære anvendelser i bodybuilding sport: anekdoter kraftigt tyder på, at det fuldt ud genskaber inhiberet naturlige testosteron produktion efter en cyklus af anabolske steroider inden uger – meget mere effektivt og hurtigere end clomiphene citrat (Clomid). Selv om en cyklus af anabolske steroider kroppen opbygger en masse kortisol, som er ansvarlig for en stor del af tabet af muskelvæv og styrke, når du kommer ud for den cyklus. Hvis Humanobol er anvendt i denne cyklus, det vil virke som en cortisol regulator og vil forhindre, at cortisol oprustning. På denne måde får du at holde en langt højere procentdel muskelmasse og styrke gevinster.

ANBEFALINGER

Tag 1 kapsel om morgenen og 1-2 kapsler ved sengetid. Brugere over 200 kg, tage 2 ved sengetid. Brug for en periode på højst 2 måneder før cykle ud med mindst en måned.
Sidst rettet af One more!! 2. mar 2010, 21:15, rettet i alt 3 gange.

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Du kan ikke linke til andre sider der sælger kosttilskud.

skriv her hvad produktet hedder, og hvad det indenholder.

Geografisk sted: Frederikssund

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 145.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (1)
Kostplan: Vis kostplan

Illisher skrev:Du kan ikke linke til andre sider der sælger kosttilskud.

skriv her hvad produktet hedder, og hvad det indenholder.

Har fixet det nu :)

Du må gerne snakke om andre produkter.

SÅ du kan jo bare kopire teksten som står om det produkt og sætte det ind her... (Det ikke alle der gider google et produkt for at kunne hjælpe

Geografisk sted: Frederikssund

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 145.00

Galleri: Vis galleri (1)

Smag lige på navnet en gang til, og overvej derefter om du vil spilde penge på det.
Brugeravatar

Reputation point: 15

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Power Gym
Aalborg Styrkeløfter Klub

Illisher skrev:Du må gerne snakke om andre produkter.

SÅ du kan jo bare kopire teksten som står om det produkt og sætte det ind her... (Det ikke alle der gider google et produkt for at kunne hjælpe

Sådan :)

Hvad tror du selv hvis du skal være helt realistisk? Tror du så på den omgang salgsgas?
De opførte sig som vilde dyr. De hverken røg eller drak.
Brugeravatar

Træner her: Fitnessmaster Hadsund

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 170.00

Galleri: Vis galleri (10)

ISG skrev:Hvad tror du selv hvis du skal være helt realistisk? Tror du så på den omgang salgsgas?

Ro på battet :) hmm hvis jeg skulle være helt realistisk så ???????????????????????????????? ved jeg ikke hvad jeg skulle tro

Bump ?

One more!! skrev:Bump ?

Haha, 20min siden din seneste post, vent dog på et svar...

Mistænker dig lidt for manglende tålmodighed, og bygger lidt derpå, at det er derfor du har ladet dig fange af den smækre salgstale.. I nogens tilfælde vil det hjælpe M'INIMALT, i andres slet ikke.. Ville personligt gide bruge penge på den slags..
Brugeravatar

Reputation point: 145

Åh gud, hvis produktet ikke indeholder prohormoner, reelle anaboler eller andre metabolitter af anaboler så virker det nok ikke. Jeg tror derfor at du ville få mere ud af tunge compund øvelser.

Derudover

Hvis det rent faktisk indeholder en af de nævnte ting, prohormoner eller metabolitter eller andet, så er der andre ting udover at købe og putte i munden du skal tænke på, her tænker jeg ikke på de moralske aspekter. :hihi:

Hej med dig Hej hej :king:
#HalfNatty #TeamKreatin #Team6%orBelow
Brugeravatar

Reputation point: 244

Geografisk sted: På Jagt

CapzBB skrev:Åh gud, hvis produktet ikke indeholder prohormoner, reelle anaboler eller andre metabolitter af anaboler så virker det nok ikke. Jeg tror derfor at du ville få mere ud af tunge compund øvelser.

Derudover

Hvis det rent faktisk indeholder en af de nævnte ting, prohormoner eller metabolitter eller andet, så er der andre ting udover at købe og putte i munden du skal tænke på, her tænker jeg ikke på de moralske aspekter. :hihi:

Hej med dig Hej hej :king:

+1

Du siger, vi ikke skal bede dig om, at træne hårdt og have styr på kosten, så er der vel ikke andet tilbage end, at bede dig om, at tænke dig om. Hvad siger din "gut-feeling" dig? Produktet er lovligt og bliver solgt sammen med andre pseudo-produkter. Arh, vel?
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Power Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 200.00

One more!! skrev:Vurdering

Anbefales til person over 20 år. Vi er lidt skeptiske overfor det produkt og har ikke selv kunne mærke noget mærkbar effekt af denne. Vi lader det derfor være op til den enkelte at forsøge sig frem. Vi ved nemlig at nogle af vores faste kunder godt kan lide dette produkt.

Andars skrev:Smag lige på navnet en gang til, og overvej derefter om du vil spilde penge på det.

Andars nailed it.

Har du i øvrigt fundet dette produkt der står jo ikke hvad det indeholder nogle steder? - alle alarmklokker burde ringe. Selv i deres produktbeskrivelse har de skrevet at de er skeptiske, og IKKE KUNNE MÆRKE NOGEN MÆRKBAR EFFEKT. Ligeledes står der ikke hvad det indeholder. Og for lige at slå sidste kiste i, så hedder produktet gud ved mig vel HUMANOBOL. Drop alle idéer om det lort.

Okay fail fra min side af :D.. så må jeg gå til andre alternativer og rykke noget med mad i hovedet :) og træne endnu hårdere hvis jeg vil se nogle flere relstutater :)

One more!! skrev:Okay fail fra min side af :D.. så må jeg gå til andre alternativer og rykke noget med mad i hovedet :) og træne endnu hårdere hvis jeg vil se nogle flere relstutater :)

:thumpup:
Brugeravatar

Reputation point: 20

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 34 gæster