Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

jimmy20 skrev:hej alle jeg begynder mit cut her på mandag (fødselsdag):D...for og beholde mest muligt muskelmasse ville jeg hører hvad i syntes 10x3 gentagelser eller 12x3??

tt7 skrev:Cutter du med den kostplan?

jimmy20 skrev:tt7 skrev:Cutter du med den kostplan?
ja noget problem???

tt7 skrev:jimmy20 skrev:tt7 skrev:Cutter du med den kostplan?
ja noget problem???
Der er mange små unødvendige ting, hvis du cutter- såsom mandel og banen til aftensmad. Du får godt med protein, men for mange kcal, hvis du vejer 76. Hvad er dit ligevægtsindtag?

jimmy20 skrev:tt7 skrev:jimmy20 skrev:tt7 skrev:Cutter du med den kostplan?
ja noget problem???
Der er mange små unødvendige ting, hvis du cutter- såsom mandel og banen til aftensmad. Du får godt med protein, men for mange kcal, hvis du vejer 76. Hvad er dit ligevægtsindtag?
tror ikk du har helt styr på tingene? bananerne og mandlerne er til efter træning og kulhydrater er godt efter (bananer) mit ligevætsindtag 3330kcal så ligger ca 300 kcal i underskud???

alwin skrev:jimmy20 skrev:tt7 skrev:jimmy20 skrev:tt7 skrev:Cutter du med den kostplan?
ja noget problem???
tror ikk du har helt styr på tingene? bananerne og mandlerne er til efter træning og kulhydrater er godt efter (bananer) mit ligevætsindtag 3330kcal så ligger ca 300 kcal i underskud???
Jeg tror ikke at dit ligevægtsindtag er 3300kcal.
Du svarede ikke på mit spørgsmål.

sund skrev:Som 185 høj, 15år, 76kg. Er der ikke nok masse til, at der skal cuttes.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster