vil aller først undskylde for endnu et indlæg
Men hvad for noget mad er bedst at tage lige efter træning? har ikke nogle shake´s og det så detr skal være "almindelig mad) ;D
Tak

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Soccerowner skrev:Okay tak. er det rigtig vigtigt at få det lige efter træningen? Eller må der godt gå 1 time eller 3 kvarter før man får det?
Tak

Krøyer skrev:Tun eller andet med hurtig optagelige proteiner

krzbn skrev:Krøyer skrev:Tun eller andet med hurtig optagelige proteiner
Tun er fandme ikke hurtigt optageligt.
Til trådstarter: Du skal indtage en blanding af hurtigt optagelige kulhydrater og proteiner.. Kakao eller mælk og bananer fungerer fint, du kan også vælge en weightgainer.
Spis en ½-1½ time derefter et godt måltid mad med langsomme proteiner og kulhydrater.

Soccerowner skrev:Hvad skal jeg tage at spise efter min træning?
Syntes det er lidt indviklet med alle de forskellige menninger

Soccerowner skrev:Okay tak. så vil jeg tage noget mælk og 2 bananer og så spise aftensmad omkring 3 kvarter senere. Er det godt?

Klud skrev:krzbn skrev:Krøyer skrev:Tun eller andet med hurtig optagelige proteiner
Tun er fandme ikke hurtigt optageligt.
Til trådstarter: Du skal indtage en blanding af hurtigt optagelige kulhydrater og proteiner.. Kakao eller mælk og bananer fungerer fint, du kan også vælge en weightgainer.
Spis en ½-1½ time derefter et godt måltid mad med langsomme proteiner og kulhydrater.
Det er proteinerne i mælk og kakao da heller ikke ?![]()
80% af dem er i hvert fald kasein, og de er langsom optagelige. Så det er ligefør at jeg tror at tun optages ligeså hurtigt, uden at vide det.
Forøvrigt har jeg læst noget om, at det slet ikke er så slemt at optage langsom optagelige proteiner efter træning. Kan dog ikke lige huske hvor.

´Friche skrev:Jeps, det er en helt fin løsning

Soccerowner skrev:skal jeg drikker 1 l. mælk? er det ikke meget? Ville det ikke være bedre at spise 2 bananer og så ikke drikke så meget mælk? altså ved ikke noget om det.

Krøyer skrev:Undskyld for jeg lige "stjæler" dit topic
men er det helt dumt at spise 2 stk knækbrød, 1 banan og 70g tun efter en endt træning?
http://www.thegame-online.dk/showthread.php?p=138184#post138184

Soccerowner skrev:skal jeg drikker 1 l. mælk? er det ikke meget? Ville det ikke være bedre at spise 2 bananer og så ikke drikke så meget mælk? altså ved ikke noget om det.

A.L.P.H.A skrev:Krøyer skrev:Undskyld for jeg lige "stjæler" dit topic
men er det helt dumt at spise 2 stk knækbrød, 1 banan og 70g tun efter en endt træning?http://www.thegame-online.dk/showthread.php?p=138184#post138184
Må egentlig ikke poste det da det er en rigtig stor hemmelighed men her læs det hurtigt inden nogle sletter det link

DICTIONARY skrev:Soccerowner skrev:skal jeg drikker 1 l. mælk? er det ikke meget? Ville det ikke være bedre at spise 2 bananer og så ikke drikke så meget mælk? altså ved ikke noget om det.
Du skal spise:
57 g rå østers
24 cl skummetmælk
1 lille banan
18 Mandler
1/8 strudseæg
Det er DEN BEDSTE sammensætning. Man bliver meget større sådan her.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 46 gæster